Atmedia biurem reklamy TVR

Telewizja rolnicza TVR dołącza do portfolio Atmedia. Reklamodawcy mogą już planować lutowe kampanie na antenie stacji.

TVR, pierwsza i jedyna w Polsce telewizja rolnicza, rozpoczyna współpracę z Atmedia, największym biurem reklamy mediów tematycznych. Czas reklamowy w stacji dostępny jest od 1 lutego, czyli od momentu objęcia stacji monitoringiem Nielsen Audience Measurement.

Atmedia sprzedaje kampanie w TVR w ramach pakietów rozliczanych w grupie 16-49, a więc Atmax, Atmax select, Atyour target i Atsingle, a także w ramach pakietów spotów i w ofercie cennikowej.

TVR adresuje program do rolników i osób utrzymujących się z rolnictwa oraz przetwórstwa spożywczego. Ramówkę stacji tworzą programy informacyjne i biznesowe dotyczące m.in. rolnictwa, technologii, prawa europejskiego, a także programy rozrywkowe promujące regionalną kuchnię czy muzykę. TVR dzieli ramówkę na pasma – edukacyjne, informacyjne i agrobiznesowe oraz rozrywkowe, co pozwala jej precyzyjnie docierać do różnych grup celowych (kobiet, mężczyzn, młodzieży, seniorów).

– TVR stanowi unikalne medium dotarcia do rozproszonej grupy docelowej – mieszkańców wsi i mniejszych miejscowości. To także narzędzie do komunikacji z widzem miejskim zainteresowanym zdrowym życiem blisko natury. Liczymy, że owocna współpraca z Atmedia pozwoli reklamodawcom skutecznie realizować cele biznesowe za pośrednictwem naszej telewizji – mówi Grzegorz Albrecht, dyrektor marketingu i sprzedaży w TVR.

Do tej pory stacja nie zatrudniała zewnętrznego biura reklamy i samodzielnie prowadziła sprzedaż czasu reklamowego.

Telewizja TVR dostępna jest w ofertach Cyfrowego Polsatu, Cyfry+, telewizji „n” oraz wybranych sieci kablowych, a także – na satelicie Hot Bird.

Wraz z TVR portfolio Atmedia tworzy obecnie 60 kanałów telewizyjnych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu