WORK-ROOM twórcą nowego formatu drogerii Hebe health&beauty

Agencja kreatywna WORK-ROOM Group Sp. z o.o. typu full – service jest odpowiedzialna za koncepcję kreatywnej wizji i charakteru drogerii Hebe.

Właścicielem drogerii jest spółka Jeronimo Martins, do której należy sieć sklepów Biedronka. Współpraca podmiotów wynikła w drodze przetargu na koncepcję identyfikacji drogerii.

1 Andrzej Horoch, Biedronka, Hebe health&beauty, Jeronimo Martins, WORK-ROOMW celu wykreowania nowego formatu drogerii Hebe, Agencja WORK-ROOM Group opracowała kompleksowy branding 360, w celu zdefiniowania multisensoryki w percepcji całej marki. Nowa jakość oznaczeń dotyczy m.in.: wizji sklepu, atmosfery wnętrza oddziaływań sensorycznych, kształtu mebli, dźwięków i zapachów, i wreszcie co najważniejsze, spójnej identyfikacji wizualnej.

Wdrożona strategia nowego formatu Hebe obejmuje poszczególne działy sklepu: beauty expert, home & life, hebe loves babies, Wine tea & coffee. Dodatkowo innowacyjna koncepcja marki obejmuje również projekt wizualizacji zewnętrznej (witryny sklepowe) oraz wybranych elementów brandingowych znajdujących się na terenie sklepu. Za realizację koncepcji umeblowania sklepu oraz adaptacje wnętrz odpowiada firma architektoniczna New Store Europe Poland.

„Mazowiecka sieć drogerii Hebe ma zachowany jednolity i nowoczesny wygląd, wpisuje się w equity marki a swoim wnętrzem i eleganckim wyglądem przyciąga wielu klientów.

W przygotowaniu kreacji postawiliśmy na świeżość i innowacyjność, stworzyliśmy design, który odzwierciedla jakość całego asortymenty drogerii” – powiedział Andrzej J. Horoch – Creative & Strategic Development Director, Agencja WORK – ROOM Group Sp. z o. o.

Aktualnie agencja WORK-ROOM Group odpowiada za obsługę graficzną kreacji reklamowej i promocyjnej drogerii, skład DTP oraz produkcję materiałów reklamowych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu