Od stycznia br. IDMnet rozpoczął współpracę z serwisem internetowym Telewizji Polskiej. Spółka zajmie się obsługą serwisu w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Współpraca obejmie wszystkie serwisy, wchodzące w skład domeny TVP.pl, w tym również treści VOD.
IDMnet zajmie się nie tylko sprzedażą wszystkich standardowych formatów reklamowych, stosowanych w Internecie, ale będzie też zarządzać powierzchnią reklamy wideo.
Za sprzedaż reklam, emitowanych przed materiałami filmowymi, zamieszczanymi w serwisach internetowych TVP, będzie odpowiadać sieć reklamy wideo Clipnet – marka należąca do IDMnet. Sprzedaż obejmie również serwis VOD, udostępniający internautom różnego rodzaju materiały filmowe, takie jak seriale, filmy fabularne, dokumenty, materiały archiwalne oraz audycje. Oglądalność serwisu rośnie w bardzo szybkim tempie – tylko w grudniu materiały „na żądanie” odnotowały prawie 1,5 miliona odsłon.
W związku z rozpoczęciem współpracy z TVP S.A., oferta IDMnet zostanie wzbogacona o powierzchnie reklamowe przed wszystkimi bezpłatnymi materiałami wideo, znajdującymi się w całym serwisie TVP.pl. W skład domeny wchodzi trzynaście wortali tematycznych, m.in. informacyjny, sportowy i kulturalny.
– Największe wzrosty wydatków na reklamę internetową odnotowujemy w segmencie wideo – mówi Anna Kaczmarska, prezes IDMnet – Umowa z TVP wzmacnia naszą ofertę w tym zakresie, przede wszystkim mam tu na myśli reklamy in-stream, które cieszą się dużą popularnością wśród reklamodawców.
IDMnet to najstarsza w Polsce i jedna z największych pod względem zasięgu sieć reklamy internetowej. Aktualnie reprezentuje ponad 300 witryn. W skład IDMnet wchodzi m.in. kilka sieci tematycznych, sieć performance marketing, sieć audience oraz sieć reklamy wideo.
Źródło: IDMnet