Kids’ Box, czyli Burger King dla najmłodszych

Sieć Burger King w Polsce wprowadza do menu zestawy o nazwie „Kids’ Box” skierowane do najmłodszych klientów restauracji. Ten królewski zestaw dla dzieci, składający się z 3 elementów i zabawki, można skomponować samodzielnie.

1 Bartosz Jędrasiak, Burger King, Kids’ Box„Zawsze staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów – mówi Bartosz Jędrasiak, Brand manager marki Burger King. – Zestawy dla dzieci wprowadziliśmy w odpowiedzi na często pojawiające się zapytania. Mamy nadzieję, że nasza nowa oferta zostanie pozytywnie przyjęta przez naszych Gości.”

Zgodnie z obowiązującą w Burger King zasadą Have it your way, umożliwiającą komponowanie burgerów z ulubionych składników, również najmłodsi mogą sami stworzyć zestaw, który smakuje im najbardziej. Do wyboru mają dwa rodzaje burgerów i nuggety, dodatek w postaci frytek lub sałatki, a także dowolny napój. Do każdego zestawu dołączany jest upominek – do 6 lutego będą to zabawki przedstawiające bohaterów animowanej produkcji „Alvin i wiewiórki”. Cena zestawu wynosi 10,90 złotych.

Zestawy „Kids’ Box” komunikowane są w restauracjach na menuboardach i podwieszkach, a zabawki wyeksponowane są w dyspenserach w pobliżu kas.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu