Debata: Social Media a biznes

Jak wynika z najnowszych badań z social media korzystają niemal wszyscy Internauci (99,3%) i poświęcają temu średnio 1,5 godziny dziennie. Tylko Facebook ma ponad 800 mln użytkowników na całym świecie. Skąd ten fenomen mediów społecznościowych? Czy możliwe jest wykorzystanie ich potencjału w prowadzonym biznesie i jakie korzyści może to przynieść firmom? Jak dokonywać ich analizy, z jakich narzędzi skorzystać, aby osiągnąć cele biznesowe? Tym i innym zagadnieniom poświęcona będzie debata „Social media a biznes“ organizowana 10 stycznia w Gdańsku.

Tematyka debaty dotyczyć będzie wykorzystania danych zawartych w serwisach społecznościowych dla celów biznesowych. Zaproszeni goście spróbują znaleźć odpowiedź na najbardziej nurtujące pytania z zakresu social media. Poruszone zostaną między innymi zagadnienia możliwości analizy danych zawartych w serwisach społecznościowych oraz przełożenie ich fenomenu na komunikację korporacyjną, szczególnie w kontekście nowych narzędzi wykorzystywanych w social media, które sprawdzają się ze znacznie większą skutecznością. Nasza debata będzie platformą wymiany doświadczeń – wyjaśniają Marek Trojanowicz i Mirek Wąsowicz, organizatorzy przedsięwzięcia. Będzie to spotkanie ludzi reprezentujących firmy z sektora social media, specjalizujących się w tym zakresie i posiadających niebagatelną wiedzę na ten temat.

W debacie wezmą udział osoby specjalizujące się w tej tematyce, będące na co dzień w sposób biznesowy związane z serwisami społecznościowymi. Udział w dyskusji potwierdzili między innymi:

  • Kornel Kulisiewicz (cheesecat.com),
  • Marta Szczepańska (socializer.pl),
  • Mariusz Składanowski (demotywatory.pl),
  • Jaromir Działo (topicmarks.com),
  • Marek Trojanowicz (inteliwise.com)
  • James Yancey (ignitionone.com).

Debata odbędzie się w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym 10 stycznia. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie internetowej www.3camp.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu