Wzorcownia Włocławek w portfelu King’s Street Retail

przez | 23/12/2011

Wzorcownia, włocławskie centrum handlowe otwarte w 2009 roku, dołącza do portfela King’s Street Retail. Wczoraj sfinalizowana została transakcja zakupu Wzorcowni Włocławek przez fundusz nieruchomościowy Blackstone od firmy Budizol Sp. z o.o. Property SKA, polskiego inwestora i dewelopera.

W portfelu King’s Street Retail, platformy grupującej wysokiej jakości polskie centra handlowe, jest już Magnolia Park we Wrocławiu, Galeria Twierdza Kłodzko, Galeria Twierdza w Zamościu oraz Galeria Pestka w Poznaniu zakupiona zaledwie trzy tygodnie temu. Wliczając Wzorcownię Włocławek, King’s Street Retail dysponuje obecnie łączną powierzchnią handlową 190 000 m2. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, wkrótce zostanie także zakupiona Galeria Tęcza w Kaliszu.

Wzorcownia to wyjątkowa galeria handlowa zbudowana przez firmę Budizol Sp. z o.o. SKA, o powierzchni najmu 25 500 m2, z parkingiem na 400 miejsc. Galeria powstała w wyniku udanej rewitalizacji XIX-wiecznej fabryki fajansu, zlokalizowanej w samym centrum Włocławka. Zróżnicowana oferta renomowanych polskich i międzynarodowych marek obecnych we Wzorcowni obejmuje takie sklepy jak: H&M, RESERVED, C&A, New Yorker, SMYK, Nike, Adidas, CCC, Sephora, Rossmann i wiele innych. Centrum oferuje także szerokie możliwości rozrywki i rekreacji, w tym kino, kręgielnię, klub bilardowy oraz klub fitness, a także liczne restauracje i kawiarnie.

Bezpośrednio po akwizycji zarządzanie Wzorcownią Włocławek przejęła Master Management Group, wiodąca polska firma zarządzająca i inwestująca w nieruchomości handlowe, która odpowiada także za zarządzanie pozostałymi centrami z portfela King’s Street Retail.

“Wzorcownia to wyjątkowy projekt, tak pod względem doskonałej lokalizacji w sercu Włocławka, jak i urzekającej architektury. Cieszy nas perspektywa pełnego wykorzystania potencjału tego centrum, gdyż widzimy tu obiecujące możliwości rozwoju. Naszym najbliższym celem jest podniesienie atrakcyjności Wzorcowni poprzez aktywne działania marketingowe, które przyniosą dalszy wzrost liczby odwiedzających, a w efekcie jeszcze wyższe obroty dla najemców” – powiedział Paul Kusmierz, prezes Master Management Group.