techManiaK.pl dla Bosch

przez | 23/12/2011

Na zlecenie firmy Bosch jedna z największych, niezależnych sieci blogów technologicznych – grupa techManiaK.pl – przygotowała i przeprowadziła kampanię promocyjną najnowszego produktu Bosch: ekspresu na kapsułki Tassimo.

Działania obejmowały branding serwisu agdManiaK.pl, publikację artykułów prezentujących promowany produkt (min. recenzję przetestowanego ekspresu z galerią zdjęć oraz wideo) a także konkurs, w którym można było wygrać ekspres Tassimo T40.

Wszystkie działania były mocno promowane we wszystkich tytułach grupy techManiaK.pl, na Facebooku oraz na portalach tematycznych.

Kreacje do kampanii przygotowała Agencja Interaktywna Catalist.

„Pomysł na promocję ekspresów marki Bosch z pomocą serwisu agdManiaK.pl jest jednym z filarów mocnej kampanii reklamowej Tassimo w blogosferze. Podstawy kreacji opierają się o najnowsze badania, które dość jasno wskazują, że w obecnej chwili opiniotwórcze blogi są jedną z najskuteczniejszych metod na dotarcie do potencjalnego klienta. Nachalna reklama nie zawsze przynosi pożądany rezultat – w wielu wypadkach dużo skuteczniejsza jest promocja subtelna, budująca pozytywny wizerunek nie tylko pojedynczego produktu, ale i całej marki. A w takich właśnie działaniach specjalizuje się nasza firma.” – mówi Szymon Marcjanek redaktor naczelny techManiaK.pl.

Kampania promocyjna ekspresu Bosch w systemie Tassimo w najgorętszym okresie grudnia (czas szukania prezentów i wydatków na koniec roku) miała okazję dotrzeć do wyjątkowo dużej liczby potencjalnych nabywców sprzętu AGD – potwierdzają to również wyniki zrealizowanego konkursu. Rekordowo wysoka ilość poprawnych i zweryfikowanych odpowiedzi (1 200 !) , w połączeniu z wysoką oglądalnością nie tylko strony reklamowanego produktu, ale również witryn powiązanych zawierających treści marketingowe, pozwalają podsumować cały projekt jako ogromny sukces – tak promowanej marki, jak i grupy techManiaK, która zaplanowała i przeprowadziła akcję.