Wartość marki Top Secret w 2011 r. Wg Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek Rzeczpospolitej wyniosła 50,3 mln zł, to o 8,9 mln zł więcej niż w 2010 r.
Z roku na rok rosną wartości marek „modowych” należących do Redan S.A. W najnowszym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek opublikowanym przez Rzeczpospolitą wartość brandu „Top Secret” wzrosła o 22% do kwoty 50,3 mln zł. Wśród 330 najcenniejszych marek „Top Secret” zajmuje już 188 miejsce (w 2010 roku była to 220 pozycja). Tym samym marka znajduje się w gronie siedmiu polskich marek odzieżowych ujętych w rankingu. Z kolei na bardziej szczegółowej liście, uwzględniającej marki wyłącznie z sektora Odzież i obuwie poza Top Secret (pozycja 14) znalazł się także kolejny brand z portfolio Redanu Troll – na miejscu 20.
„Cieszy nas wzrost wartości flagowej marki w portfelu Redan oraz wzrost mocy również marki Troll, która jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich brandów. Oznacza to, że realizowane przez nas działania wizerunkowe, marketingowe i ciągła praca nad produktem przynoszą pożądane efekty. ” – powiedział Michał Kałużyński, Wiceprezes Redan S.A., właściciela marek Top Secret, Troll i Drywash.
Redan stale pracuje nad budową wizerunku marki Top Secret. Jednym z działań są regularne kampanie reklamowe wspierające wizerunkowo wprowadzenie do sprzedaży kolekcji wiosenno-letnich i jesienno-zimowych. Działania obejmują kampanie prasowe w tytułach kobiecych – modowych i shoppingowych, wielkoformatowe siatki, billbordy i tablice reklamowe. Aktywne wsparcie sprzedaży obejmuje także reklamę w Internecie i komunikację w mediach społecznościowych, za co marka Top Secret została nagrodzona podczas Targów Mody w Poznaniu statuetką Interaktor 2011, przyznawaną przez Fundację Polak 2.0 oraz Szopek Magazine.
Marka Top Secret po raz kolejny otrzymała w tym roku nominację do prestiżowej nagrody Doskonałość Mody Twojego Stylu w kategorii polska firma popularna – ubranie dzienne. Kolejna nominacja do nagrody, którą marka została uhonorowana w 2009 i 2010 r. potwierdza coraz bardziej „modowy” charakter kolekcji.
Istotny wpływ na wizerunek marki ma wprowadzony z początkiem 2011 r. program lojalnościowy – Collection Club, do którego w czasie niecałych 12 miesięcy przystąpiło blisko 150 000 osób. Grupa Redan dzięki programowi i wykorzystywanym w nim narzędziom (np. mailingi, sms-y) stale buduje wizerunek całego segmentu modowego oraz lojalność klientów informując o akcjach sprzedażowych, nowych kolekcjach, promocjach. „Bezpośrednia i ciągła komunikacja pozytywnie wpływa na wiarygodność, dzięki czemu wydajemy się naszym klientom po prostu bardziej bliscy.” – powiedział Michał Kałużyński.