Mail-media rozszerza ofertę

przez | 22/12/2011

Mail-media wprowadza nową funkcjonalność dla swoich klientów. W wybranych pakietach dostępnych w ofercie domu mediowego kampanie e-mailingowe będą zintegrowane z działaniami SEM.

Dodatkowo w ofercie zawarty jest remarketing użytkowników objętych e-mailingiem. W kreacji zaimplementowane są kody Adwords, dzięki czemu użytkownik może zobaczyć ten sam przekaz jeszcze raz za pośrednictwem reklamy kontekstowej. Umożliwia to wzrost efektywności komunikacji, podnosząc konwersję kampanii. Okres kampanii SEM dostosowany jest do wysyłki e-mailingowej.

E-mailing, działania SEM, remarketing oraz przygotowanie i optymalizację kreacji klienci otrzymują w tej samej cenie.

Oferta dostępna jest w pakietach: Biznes (Top Managment/ Małe i średnie firmy), Technologie, Agro (rolnicy), Kobiety z dziećmi do 5 lat (np. parenting), Sport, Life Style, Prawnicy, Lekarze.

„Nowy produkt w ofercie mail-media jest odpowiedzią na zapotrzebowanie naszych klientów. Jestem pewien, że tego typu działania jeszcze bardziej zwiększą efektywność realizowanych przez nas kampanii e-mailingowych.” – mówi Jarosław Nowak, brand manager mail-media.