Widzew Łódź nawiązał współpracę z mconnection

przez | 21/12/2011

RTS Widzew Łódź podpisał umowę z domem mediowym mconnection. Na mocy kontraktu mconnection będzie odpowiedzialny za poszukiwanie i pozyskiwanie reklamodawców dla łódzkiego klubu. Pozyskani partnerzy będą mogli korzystać ze skutecznych narzędzi komunikacji, które oferuje RTS Widzew Łódź.

– Nawiązaliśmy współpracę z mconnection, bo chcemy dotrzeć z naszą ofertą do szerszego grona potencjalnych partnerów biznesowych. Widzew jest bardzo silną marką sportową, za którą stoi rzesza oddanych kibiców. Stawarza to ogromny potencjał do promocji na naszym stadionie i przy naszej drużynie – komentuje Marcin Animucki, prezes RTS Widzew Łódź SA. – Zdecydowaliśmy się skorzystać z profesjonalnego wsparcia domu mediowego, bo dysponuje znacznie większymi możliwościami dotarcia do firm, których strategia promocyjna jest zbieżna z możliwościami, jakie stwarza Widzew. Cieszy nas też, że mconnection jest firmą z Łodzi, dzięki czemu doskonale rozumie siłę i potencjał Widzewa – dodaje Marcin Animucki.

– Niezmiernie cieszy fakt, że Widzew zaufał naszym możliwościom i doświadczeniu powierzając mconnection pozyskanie partnerów reklamowych. Widzew to klub, który cieszy się ogromną popularnością wśród kibiców nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Wierzę, że w połączeniu z naszą pasją i wsparciem zdołamy sprawić, że coraz więcej firm postawi na transfer pozytywnych emocji kojarzonych z Widzewem, a promocja z tym klubem stanie się nieodzownym elementem w strategiach marketingowych wielu partnerów – mówi Maciej S. Kowalczyk, dyrektor zarządzający w mconnection.