Piccolo Party Strawberry – duża porcja bąbelków na 18. urodziny marki

Marka Piccolo, od lat towarzysząca radosnej zabawie podczas najważniejszych chwil w życiu dzieci i ich rodziców, teraz sama zaprasza do wyjątkowego świętowania swojego jubileuszu! Z okazji niezwykłych, bo osiemnastych urodzin proponuje najmłodszym Piccolo Party Strawberry 1,5L – napój o podwójnej pojemności w uwielbianym przez małych imprezowiczów truskawkowym smaku i wyróżniającej się zimowej odsłonie graficznej.

Nowe Piccolo dostępne jest w sprzedaży od listopada 2011 r., a jego wprowadzenie do sklepów dopełnia pakiet urodzinowo-świątecznych działań, przygotowanych specjalnie z myślą o niepowtarzalnym jubileuszu marki. W kanale nowoczesnym oraz punktach sprzedaży handlu tradycyjnego wykorzystywane są dodatkowe ekspozycje, materiały POS oraz animacje, podczas których św. Mikołaj będzie rozdawał najmłodszym musujące cukierki Piccolo o smaku truskawkowym, pomarańczowym i coli. Dodatkowo w sklepach SMYK, przez cały miesiąc na wyświetlaczach plazmowych emitowany jest film promocyjny marki Piccolo, specjalnie wyprodukowany dla tej sieci sklepów.

Akcje marketingowe wzmacniają działania public relations oraz nowa kampania TV pod hasłem „Piccolo – tam, gdzie marzenia”, zaplanowana na najbardziej magiczny i szampański okres roku czyli grudzień.

Piccolo to absolutny lider segmentu musujących napojów bezalkoholowych w Polsce i ekspert od wspólnego świętowania w rodzinnym gronie.

Rekomendowana cena detaliczna Piccolo Party Strawberry jest tak wyjątkowa, jak sam produkt – to 14,99 PLN/ pojemność 1,5L

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu