Internet w Polsce już od 20 lat

Polska oficjalnie ma dostęp do Internetu już od 20 lat, wtedy właśnie zniesione zostały ograniczenia nałożone przez komitet COCOM. Choć dostęp do pierwszego systemu poczty elektronicznej był możliwy już w latach 80., korzystać z niego mogły jedynie instytucje naukowe. Na początku lat 90. sytuacja zaczęła ulegać stopniowej zmianie, a dostęp do Internetu i możliwości jakie ze sobą niesie stawały się coraz bardziej powszechne. W 1994 roku dostęp do Internetu uzyskali wszyscy obywatele, jednak podłączenie komputera do sieci było bardzo drogie. Z czasem konkurencja na rynku dostawców Internetu wzrosła, ceny stały się bardziej przystępne, a Polacy coraz chętniej korzystali z sieci, w której z roku na rok pojawiało się coraz więcej polskich stron. Obecnie w Polsce jest 16 milionów internautów, a 72% z nich korzysta z sieci każdego dnia.

Dostęp do Internetu miał ogromne znaczenie dla rozwoju grupy dystrybutorów rozwiązań sieciowych. Firma D-Link pojawiła się na polskim rynku w 2002 roku i od tego czasu nieustannie wspiera użytkowników Internetu oferując im nowe, wygodne i niezawodne rozwiązania. D-Link wspiera także krajowe ośrodki akademickie i instytucje kulturalne w ramach programu „Kulturalnie bez kabli.”

„D-Link od wielu lat wspiera użytkowników Internetu w Polsce. Obserwujemy Polski rynek i staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Nasze rozwiązania obejmują między innymi routery, zestawy PowerLine i przełączniki sieciowe. To wszystko ma za zadanie ułatwić korzystanie z Internetu zarówno klientom biznesowym jak i użytkownikom indywidualnym – mówi Kamil Rusjan Marketing & PR Specialist w D-Link Polska. – Historia Internetu ukazuje jak wiele możliwości zostało już wykorzystanych i sugeruje jak wiele pozostało do odkrycia. Nasze innowacyjne rozwiązania takie jak mydlink czy BoxeeBox udowadniają jak wiele możliwości niesie ze sobą Internet i umożliwiają skorzystanie z  nich.”

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu