Agencja Reklamowa Aviator przygotowała i zrealizowała dla Przewozów Regionalnych projekt „Pociąg Do Ekologii“. Pierwsza edycja „Pociąg Do Ekologii. Pociąg do Białowieży“ odbyła się w czerwcu i lipcu 2011 roku i okazała się wielkim sukcesem. Projekt otrzymał nagrodę INNOWATOR za Najlepszy Projekt Promocyjny 2011. Organizatorem konkursu Innowator jest Central European Quality Institute. Gospodarzem Centrum im. Adama Smitha. Nad poprawnością głosowań czuwa firma audytorska KPMG. Agencja Reklamowa Aviator z początkiem grudnia podpisała umowę z Przewozami Regionalnymi na dwie kolejne edycje „Pociągu Do Ekologii“ w roku 2012.
Na miejsce pierwszego zrealizowanego już eventu została wybrana Białowieża ze względu na to, że rok 2011 Organizacja Narodów Zjednoczonych ustanowiła Międzynarodowym Rokiem Lasów pod hasłem „Las dla ludzi”. Białowieża jest najstarszym kompleksem leśnym w Europie, naszą dumą narodową, miejscem, gdzie tradycja wyrasta z głębokiego szacunku do natury. Do konkursu „Pociąg Do Ekologii. Pociąg do Białowieży” zgłoszono ponad 1,3 tysiąca zdjęć, ponad 4,5 tysiąca internautów wzięło udział w głosowaniu na najlepsze zdjęcie a stronę internetową „Pociąg do Ekologii. Pociąg do Białowieży” odwiedziło ponad 25 tysięcy osób. Wyjazd laureatów na weekend do Białowieży w dniach 16-17 lipca 2011 był relacjonowany na antenie Radia Zet. Uczestnicy zwiedzili Puszczę Białowieską i Rezerwat, posadzili drzewa w ramach projektu „Las dla Ludzi – Międzynarodowy Rok Lasów“.
Projekt „Pociąg do Ekologii. Pociąg do Białowieży“ został zaproponowany Przewozom Regionalnym jako projekt cykliczny – mówi Mirosława Kaźmierowska, dyrektor zarządzająca Agencji Reklamowej Aviator – realizowanie kolejnych projektów w ramach promowania ekologicznego stylu życia pod patronatem Przewozów Regionalnych będzie gwarancją utrwalenia w świadomości Polaków wyjątkowej działalności spółki Przewozy Regionalne. Dzięki kolejnym edycjom projektu Pociąg Do Ekologii Przewozy Regionalne mają szansę pozyskać coraz szerszą przychylność odbiorców oraz na stałe wpisać się w polski ekologiczny nurt społeczny.
Agencja Aviator przygotowała stronę internetową projektu, nadzorowala przebieg konkursu fotograficznego, zajęła się zakupem mediów, zrealizowała event będący nagrodą w konkursie oraz prowadziła profil konkursu na Facebook’u. W całym okresie trwania projektu udało się zebrać wokół akcji 701 znajomych, w tym dziennikarzy, celebrytów oraz polityków. W pociągach Przewozów Regionalnych była prowadzona kampania outdoorowa.