EM LAB realizuje serię eventów wewnętrznych dla British American Tobacco

przez | 20/12/2011

Agencja EM LAB kontynuując współpracę z British American Tobacco zrealizowała dla firmy kolejne wewnętrzne eventy.

30 listopada w siedzibie firmy odbyło się spotkanie andrzejkowe dla pracowników, pod nazwą St. Andrew’s Magic Wednesday. Kolejną imprezą było spotkanie świąteczne z motywem przewodnim Zimowy Ogród Zmysłów, które odbyło się 12 grudnia w klubie Platinium. Podczas wieczoru wystąpił zespół River Boat Ramblers, a całość poprowadził Michał Kukawski.

Agencja po raz kolejny udowodniła, że można zorganizować kreatywne i ciekawe wydarzenia, gwarantując jego uczestnikom wciągające aktywności i dobrą zabawę. Eventy „szyte na miarę” są jednym z kluczowych elementów, na które firmy zwracają szczególną uwagę w komunikacji wewnętrznej. Naszym zadaniem, jako producenta imprez, jest przygotowanie takiego wydarzenia, aby było dostosowanie do oczekiwań Klienta, ale przede wszystkim było w pełni satysfakcjonujące dla jego uczestników – mówi Maciek Biernacki Head of Client Service, EM LAB.

EM LAB projektowo wspiera BAT od tego roku. W tym czasie agencja zrealizowała dla Klienta kilka wewnętrznych imprez firmowych.