System Digital Signage w Galerii Łódzkiej

przez | 19/12/2011

W Galerii Łódzkiej , zlokalizowanej przy sześciopasmowej arterii miasta, został zainstalowany system Digital Signage, w pełni zarządzany przez firmę IMS, specjalizującą się w świadczeniu Nowych Mediów w Miejscu Sprzedaży. Zarządcą Galerii jest spółka ECE Projektmanagement Polska Sp. z o.o.

Galeria Łódzka charakteryzuje się połączeniem nowowczesnej architektury, elegancji oraz lekkich i przejrzystych wnętrz. W ciągach komunikacyjnych Galerii zostało umieszczonych 20 pionowych monitrów oraz 6 poziomych monitorów w strefie foodcourt, które umożliwią emisję przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych. Wykorzystanie cyfrowych mediów zagwarantuje nieograniczone możliwości komunikacji pomiędzy marketingiem Galerii, Najemcami a Klientami Centrów Handlowych.

Galeria Łódzka to już 22-ga Galeria objęta systemem Digital Signage zarządzanym przez IMS. Poza Galerią Łódzką, IMS zarządza Systemem Digital Signage w następujących obiektach: Galeria Mokotów, Złote Tarasy, Blue City, Targówek, Reduta w Warszawie, Manufaktura w Łodzi, Stary Browar, Malta w Poznaniu, Galeria Kazimierz w Krakowie, Arkady Wrocławskie, Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu, Galaxy w Szczecinie, Galeria Jurajska w Częstochowie, Silesia City Center w Katowicach, Victoria w Wałbrzychu, Wzorcownia we Włocławku, Plejada w Bytomiu, Nowy Świat w Rzeszowie, Wisła w Płocku, Kaskada w Szczecinie, Dominikańska we Wrocławiu.

Dział Sprzedaży Reklam IMS SA zaprasza do współpracy firmy zainteresowanie promocją na tych nowoczesnych nośnikach:

http://www.ims.fm/oferta/reklama-w-miejscu-sprzedazy/reklama-video-w-galeriach-handlowych/