„Poznaj Michel Angelo” – pierwsza kampania telewizyjna marki

przez | 17/12/2011

Pierwsza kampania telewizyjna win musujących Michel Angelo pt. „Poznaj Michel Angelo”, rozpoczęła się 12 grudnia i potrwa do końca br. Przygotowane spoty sponsorskie mają charakter wizerunkowy i stanowią kolejny etap relaunchu marki, który rozpoczął się 1 listopada wejściem na rynek Michel Angelo w nowych, eleganckich opakowaniach.

Nowy Michel Angelo pozwoli lepiej odczuwać uroki chwili i piękno otoczenia. Dzięki niemu możemy oderwać się od gorączkowego rytmu dnia- to nowa rola marki – mówi Tomasz Gasiński, Senior Brand Manager odpowiedzialny za markę w spółce AMBRA S.A. – Spoty sponsorskie podkreślają wizerunek marki, jako wina musującego stworzonego z myślą o ludziach ceniących piękno i lubiących się nim otaczać. Zdjęcia do kampanii kręciliśmy m.in. w Palermo na Sycylii, co miało na celu podkreślenie włoskiego charakteru produktu.

Spoty ukazują piękno Włoch i ciepło tego miejsca, które dodatkowo zostaje wzbogacone uroczą historią. Główna bohaterka spacerując uliczkami sycylijskiego miasteczka w poszukiwaniu inspiracji, wchodząc do włoskiej galerii jej uwagę przykuwa obraz, w kompozycji którego w naturalny sposób dokonuje zmiany. To zostaje zauważone przez właściciela galerii – Włocha Michel Angelo, który podczas wieczornego wernisażu nagradza jej kreatywność biżuterią swojego autorstwa. „Poznaj Michel Angelo” to zachęcenie do poznania włoskiego piękna zarówno w miejscu, w którym się znajdujemy – Włochy, Sycylia jak i w postaci samego właściciela galerii – Michel Angelo.

Kampania przeprowadzona zostanie w TVN oraz kanałach tematycznych tej stacji, w tym również przeznaczonych dla mężczyzn, którzy stanowią silny target marki.

Dodatkowo wzmocniona zostanie ona działaniami prosprzedażowymi w punktach handlowych, m.in.: nowatorskimi standami na butelki, hostessami w punktach sprzedaży oraz materiałami POS.

Kreację kampanii przygotowała agencja Clos Brothers, działania PR prowadzi agencja Kuźnia PR.

Link do spotu: http://www.youtube.com/watch?v=5Y8WLg0A3mg