MultiClickmas nabiera kolorów

MultiClickmas – interaktywny projekt Multi Communications nabiera kolorów – w przenośni i dosłownie. Coraz więcej osób z całego świata chce zdecydować o barwie świątecznej Choinki – prawdopodobnie najbardziej interaktywnego drzewka symbolizującego Święta.

Kampania MultiClickmas, która realizowana jest przez agencję Multi Communications, ma na celu zwrócenie uwagi internautów na postać świątecznej Choinki, która w ostatnich czasach ustąpiła pierwszeństwa najbardziej rozpoznawalnemu symbolowi Świąt Bożego Narodzenia – Świętemu Mikołajowi. Pracownicy agencji uznali, że nadszedł czas, by palmę pierwszeństwa przejęła Choinka i wraz z internautami starają się przywrócić jej blask. Jest to możliwe dzięki specjalnej aplikacji dostępnej na portalu społecznościowym Facebook: MultiClickmas Tree. Mając podgląd na żywo na świąteczne drzewko umieszczone w siedzibie agencji, każdy ma szanse zmienić jego kolor i od razu zobaczyć efekt swojego wyboru. Choinka w ciągu kilku sekund zmienia barwę, a o ostatecznym kolorze decyduje liczba głosów oddanych na dany odcień. Od momentu rozpoczęcia świątecznej kampanii, internauci oddali już ok. 15 tysięcy kliknięć. Największą popularnością cieszy się kolor czerwony. Choinka znalazła fanów nie tylko w Polsce – klikają również mieszkańcy Stanów Zjednoczonych, Australii, Niemiec i Wielkiej Brytanii.

– Multi Clickmas Tree łączy elementy świata wirtualnego i rzeczywistego – mówi Mariusz Pleban, prezes Multi Communications – Kierując się m.in. sugestiami i pomysłami osób „walczących” na kolory, na jakie świeci nasze drzewko, w najbliższym czasie planujemy wprowadzić kilka nowych elementów. Zapraszamy do śledzenia zmian!

W najbliższy weekend (od godziny 16.00 w piątek do godziny 9:00 w poniedziałek), internauci będą mogli zdecydować o trasie podróży jednego z pracowników Multi Communications, który wybiera się do Azji.

Do poszczególnych kolorów zostaną przyporządkowane konkretne punkty, które będzie mógł on odwiedzić. Serdecznie zapraszamy do zabawy!

Multi Clickmas Tree stanie się wprowadzeniem do kolejnych działań Multi Communications związanych z tzw. Social Media. Jeszcze w tym tygodniu agencja przedstawi innowacyjny projekt, skupiający się na tym obszarze współczesnej komunikacji.

Aby uzyskać więcej informacji na temat specjalnej kampanii Social Media poświęconej Świątecznej Choince, wystarczy śledzić profil Multi Communications na portalu społecznościowym Facebook, Twitter albo wejść na stronę internetową aplikacji choinki i zostać fanem Multi Communications na profilu Facebook.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu