Garden of Words dla marki Chevrolet

Garden of Words wygrała przetarg na obsługę PR pierwszej polskiej edycji konkursu Young Creative Chevrolet. W konkursie mogą wziąć udział studenci uczelni artystycznych oraz szkół wyższych o profilach związanych z kategoriami konkursowymi: modą, filmem, fotografią i sztukami wizualnymi. Będzie on przeprowadzany dwuetapowo – w Polsce, a potem na poziomie europejskim. Polskich laureatów poznamy wiosną 2012 r. Za realizację projektu odpowiedzialna jest Maja Zawistowska, account executive, a za koordynację Monika Bębnowska, Dyrektor Zarządzająca agencji.

Chevrolet jest wiodącą marką koncernu General Motors, czwartą marką samochodową pod względem sprzedaży, a także jedną z najszybciej rozwijających się marek na świecie. Samochody marki Chevrolet to połączenie pasji, śmiałego designu i praktycznych rozwiązań w atrakcyjnych cenach. Marka, która została utworzona w 1911 r. przez szwajcarskiego konstruktora i kierowcę wyścigowego Louisa Chevroleta, obchodzi w tym roku stulecie swojego istnienia. W Polsce Chevrolet obecny był już przed II Wojną Światową i był najlepiej sprzedającą się marką na rynku. Obecnie gama modeli firmy obejmuje: niewielkiego Sparka, miejski model Aveo, kompaktowego Cruze’a, SUVa Captivę, siedmiomiejscowego vana Orlando oraz legendarne Camaro.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu