Ogilvy Action dla NESCAFÉ Dolce Gusto

przez | 14/12/2011

Ogilvy Action zrealizowała dwa projekty dla NESCAFÉ® Dolce Gusto Krups®. Agencja odpowiada za komunikację BTL promującą portfolio marki oraz materiały POS informujące o promocji konsumenckiej „Money Back”.

NESCAFÉ® Dolce Gusto® to lider w kategorii ekspresów kapsułkowych. Oferuje urządzenia najwyższej jakości, bazujące na innowacyjnych technologiach marki Krups. Gwarantem doskonałej kawy dostępnej w kapsułkach jest marka Nescafe, która oferuje największą na polskim rynku liczbę smaków. W okresie przedświątecznym NESCAFÉ® Dolce Gusto® organizuje promocję „Money Back”. Umożliwia ona konsumentom odzyskanie nawet do 100 PLN, zależnie od zakupionego modelu ekspresu. Promocja trwała od 4 listopada do 11 grudnia 2011.

Agencja odpowiada za kreację wszystkich materiałów POS wykorzystywanych w punktach sprzedaży w kluczowym dla marki sezonie. Pierwszy projekt obejmuje komunikację BTL przedstawiającą ekspresy NESCAFÉ® Dolce Gusto®, bogate portfolio smaków oraz zestaw akcesoriów. Drugi projekt to seria POS dotyczących promocji konsumenckiej „Money Back”, zachęcających konsumentów do zakupu ekspresów i skorzystania z wysokich rabatów.

Najnowsze kreacje autorstwa Ogilvy Action znalazły się w punktach sprzedaży w listopadzie br.