Agencja Adv.pl (Lemon Sky) w gronie „Złotych Orłów 2011”

Adv.pl (Lemon Sky) z Grupy ADV otrzymała wyróżnienia w ogólnopolskim konkursie reklamy „Złote Orły”. Agencja została doceniona w kategorii interactive za kampanię „Serce i rozum w social media” oraz w kategorii marketing za kampanię „Viral Kaszpirowski”, bazującą na działaniach marketingu wirusowego.

Konkurs „Złote Orły” jest organizowany już od 14 lat. Co roku Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wybiera najlepsze kampanie reklamowe. W tegorocznej edycji wprowadzono nową kategorię, marketing, w ramach której wyróżniono projekty w takich podkategoriach, jak: wprowadzenie produktu na rynek, marketing wirusowy, branding marki, sponsoring i promocje. Agencja interaktywna Adv.pl (Lemon Sky) – specjalizująca się w komunikacji e-marketingowej – zdobyła aż dwa wyróżnienia za kampanie realizowane na rzecz TP S.A.

Uznanie jury zdobyła akcja „Serce i rozum w social media”, oparta na nieszablonowych i angażujących ogromną liczbę internautów działaniach na Facebooku. Tylko w listopadzie fanpage z udziałem brand heros TP S.A. przekroczył liczbę pół miliona fanów. Interakcja z sympatykami profilu – oparta na absorbujących zabawach oraz humorystycznych postach – sprawiła, że strona „Serce i Rozum” bije rekordy popularności na Facebooku.

Uwagę oceniających zwrócił również „Viral Kaszpirowski”, który otrzymał wyróżnienie w kategorii marketing wirusowy. Filmik – przygotowany przez agencję Adv.pl (Lemon Sky) – uzyskał na stronie Youtube.com ponad 3 mln odsłon oraz aż 94% pozytywnych komentarzy. Internauci chętnie oglądali i polecali „Viral Kaszpirowski”, a link do filmu opublikowano na Facebooku ponad 41 tys. razy.

„Podwójne wyróżnienie w konkursie Złote Orły 2011 jest dowodem wysokiej efektywności naszych działań w social media. Sukces projektów realizowanych przez Adv.pl (Lemon Sky) w mediach społecznościowych wynika z przemyślanej strategii i zastosowania kreatywnych rozwiązań marketingowych. Liczba sympatyków markowych fanpage’y rośnie dzięki rozbudowanym i innowacyjnym aplikacjom oraz stałej interakcji z internautami, która buduje pozytywny wizerunek marki” – mówi Magdalena Surowiec, prezes agencji Adv.pl (Lemon Sky).

Unikalne podejście Adv.pl (Lemon Sky) do działań marketingowych zostało docenione także w konkursie Webstar Festival 2011. Agencja zdobyła nagrodę Creative Webstar i Grand Webstar za kampanię „Serce i Rozum” na Facebooku oraz Webstara Internautów za wielkanocny projekt „Barszcz czy żurek” dla marki WINIARY.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu