PayU dla znanej marki odzieżowej

przez | 13/12/2011

Coraz więcej firm zauważa wzrastającą rolę Internetu w handlu i obok tradycyjnych sklepów otwiera ich wirtualne odpowiedniki. Tym razem w sieci zadebiutowała marka odzieżowa C&A Polska. Obsługą transakcji w sklepie online zajmuje się największy operator płatności internetowych w Polsce – PayU S.A.

Polski rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie, jego wartość w tym roku przekracza 15,5 mld złotych. C&A Polska to kolejna duża marka, która chce podążać z duchem czasu i wykorzystać dobrą koniunkturę dla handlu w sieci.

– Liczymy na to, że sklep C&A Online szybko osiągnie duże zainteresowanie internautów. Wielu z nich ubiera się już w naszych tradycyjnych sklepach, więc są to osoby, które doskonale wiedzą, czego mogą się spodziewać po naszych produktach i myślę, że chętnie skorzystają z możliwości ich zakupu bez wychodzenia z domu – mówi Dorota Rosa z C&A Online.

Wejście na rynek handlu internetowego jest dobrym krokiem dla prawie każdego biznesu. Z roku na rok przybywa bowiem nie tylko internautów (obecnie jest ich w Polsce 18 mln), ale także osób robiących zakupy online. Z badania przeprowadzonego na zlecenie PayU wśród użytkowników Allegro w kwietniu br. wynika, że 73% osób, które kupują na tej platformie handlowej korzysta także z e-sklepów.

– Wieloletnie doświadczenia w zakresie płatności internetowych pozwalają nam na obserwację ciągłego wzrostu zainteresowania zakupami w sieci – mówi Marcin Jabłoński, CEO PayU S.A. – Jednym z czynników wpływających na taki stan rzeczy jest na pewno znaczny wzrost bezpieczeństwa transakcji. Coraz więcej osób przekonuje się, że stosowane przez nas mechanizmy skutecznie zapobiegają oszustwom i sprawiają, że kupujący, teraz także korzystający z oferty C&A Online, mogą spać spokojnie – dodaje.

C&A to sklepy odzieżowe popularne m.in. w Niemczech, Holandii, Francji czy Hiszpanii. Firma działa od 1841 r., a jej nazwa pochodzi od pierwszych liter imion założycieli, czyli Clemensa i Augusta Brenninkmeijer. Jednym z wyróżników marki jest bogata oferta kolekcji ubrań szytych z certyfikowanej bio-bawełny.