Agencja interaktywna Migomedia przeprowadziła działania w social media dla Ministerstwa Skarbu

przez | 13/12/2011

Agencja interaktywna Migomedia przeprowadziła dla Ministerstwa Skarbu działania promocyjne na portalu Facebook. Były one związane z programem Akcjonariat Obywatelski, którego celem jest wyedukowanie Polaków w zakresie inwestowania na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Działania, które przeprowadziła Agencja Migomedia dla Ministerstwa Skarbu, skupiały się na działaniach na profilu programu Akcjonariat Obywatelski na portalu Facebook. Agencja poddała audytowi dotychczasową aktywność MS na najpopularniejszym serwisie społecznościowym na świecie, po czym przystąpiła do opracowania szczegółowej strategii komunikacji w social media. W trakcie prowadzonych działań Migomedia.pl zorganizowała kilka quizów oraz utrzymywała stały kontakt z użytkownikami. Najważniejszym elementem kooperacji było opracowanie aplikacji, która umożliwiała fanom profilu Akcjonariatu Obywatelskiego grę akcjami spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych. Mechanizm aplikacji pobierał aktualne kursy wprost z GPW, co sprawiało, że uczestnicy zabawy operowali na prawdziwych informacjach z rynku.

Działania dla Ministerstwa Skarbu, związane z Akcjonariatem Obywatelskim, były dla nas prawdziwym wyzwaniem przede wszystkim dlatego, że kwestie związane z finansami w oczach wielu kojarzą się z niezrozumiałymi tabelami i bardzo specyficznym językiem. Drugim zadaniem, było napisanie aplikacji, która pobierałaby dane bezpośrednio z GPW. Zainteresowanie quizami przerosło oczekiwania Klienta i był pozytywnie zaskoczony ilością osób biorących udział – mówi Małgorzata Bednarek, Prezes Agencji interaktywnej Migomedia.

W efekcie przeprowadzonych działań, ilość fanów Akcjonariatu Obywatelskiego, od momentu objęcia profilu opieką przez Migomedia.pl z końcem sierpnia, wzrosła o 374%. W ostatnim dniu konkursu Wirtualne Inwestycje uczestnicy zawarli aż 16676 transakcji.