„Agentki CIN&CIN”– nowa kampania telewizyjna CIN&CIN

przez | 13/12/2011

Agentki CIN&CIN – pod takim tytułem ruszyła 21 listopada br. kampania telewizyjna marki CIN&CIN – sponsora Międzynarodowego Turnieju Tańca CIN&CIN Polish Cup. Spoty sponsorskie emitowane są w TVN oraz kanałach tematycznych kierowanych do kobiet. Kampania wspierana jest działaniami w mediach społecznościowych oraz aktywnościami w punktach sprzedaży.

„Agentki CIN&CIN” to najsilniejsza z dotychczasowych kampanii telewizyjnych CIN&CIN, która potrwa, aż 6 tygodni. Chcemy podkreślić w niej kobiecy charakter marki i dlatego zdecydowaliśmy o przeprowadzeniu jej w TVN oraz telewizyjnych kanałach tematycznych skierowanych do pań – mówi Tomasz Gasiński, odpowiedzialny za markę CIN&CIN Senior Brand Manager w grupie winiarskiej AMBRA S.A. „Kampania ma za zadanie budować wartość całej marki zarówno w kategorii win musujących, której CIN&CIN jest liderem wizerunkowym oraz w kategorii wermutów, w której marka ma bardzo silną pozycję”.

Akcja spotów 30 i 15 sekundowych rozgrywa się na włoskim lotnisku, gdzie trzy kobiety – Agentki CIN&CIN przeprowadzają rewizję mężczyzny. Mężczyzna wchodząc do strefy business lounge zostaje zatrzymany przez bohaterki spotu, które zainteresowały się podróżującym biznesmenem i miały ochotę na małą intrygę w stylu CIN&CIN.

Kampania jest wspierana również aktywnościami w Internecie, m.in. na funpage marki na Facebooku oraz na YouTube. Prowadzone są także intensywne działania z zakresu BTL w punktach sprzedaży.

Kreacją kampanii zajęła się agencja AdPistols, działania PR prowadzi Agencja Kuźnia PR.