Siódemka Service Point w sieci salonów prasowych Inmedio i Relay

przez | 12/12/2011

Firma kurierska Siódemka w ramach rozwoju oferty dla Klientów indywidualnych podpisała strategiczną umowę z właścicielem sieci salonów prasowych Inmedio i Relay, spółką HDS Polska Sp. z o.o. Porozumienie dotyczy stworzenia punktów nadania paczek, czyli popularnych Service Pointów w placówkach Inmedio i Relay.

Umowa została podpisana na 12 miesięcy. Pierwszy etap wdrożenia obejmuje trzymiesięczny test, w salonach w Warszawie i okolicach. W okresie próbnym zostanie uruchomione 20 punktów w lokalizacjach takich jak, galerie handlowe, biurowce czy dworce komunikacji miejskiej.

„Współpraca z Siódemką ma dla nas strategiczne znaczenie. Dzięki niej możemy poszerzyć zakres usług dostępnych w naszych salonach prasowych, co jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów. Liczymy na owocną i długą współpracę z Siódemką – mówi Artur Kurzynoga, Product Manager z HDS.

Wprowadzenie nowej usługi zostanie poprzedzone szeregiem akcji promocyjnych i informacyjnych, zarówno w punkach nadania paczek, jak i w ich bezpośrednim sąsiedztwie.

„Poprzez sieć Service Pointów chcemy ułatwić klientom nie posiadającym podpisanej z nami umowy oraz osobom indywidualnym korzystanie z naszych usług. Punkty nadań paczek są niezwykle szybkim, łatwym i tanim sposobem na zrealizowanie usługi kurierskiej. Mamy pewność, że dzięki współpracy z siecią HDS nasze Service Pointy w salonach Inmedio i Relay będą świadczyły usługi na najwyższym poziomie” – dodaje Roman Jobda, Poduct Manager Siódemka S.A.

Po okresie testowym planowane jest uruchomienie punktów nadań we wszystkich salonach prasowych Relay i Inmedio, w których istnieje możliwość zapewnienia odpowiednich warunków dla lokalizacji Service Pointów.

Usługa ta, to najbogatsza tego typu oferta dla Klientów w Polsce. W placówkach Service Point klienci mają do dyspozycji szereg dodatkowych usług, objętych standardową ceną nadania paczki, takich jak ubezpieczenie przesyłki do 5 tys. złotych, wygodne opakowanie firmowe, monitorowanie przesyłki 24h na dobę poprzez stronę www.siodemka.com, powiadomienie odbiorcy o statusie paczki za pomocą wiadomości sms bądź e-mail, a także możliwość skorzystania z informacji telefonicznej. Paczki nadane w Service Pointach dostarczane są już na drugi dzień roboczy. Klienci mogą nadawać dokumenty oraz paczki w przedziale wagowym do 1 kg, do 30 kg o wymiarach umożliwiających umieszczenie przedmiotu w dostępnych opakowaniach firmowych.