WITTCHEN, lider na rynku galanterii skórzanej, jeszcze przed świętami wprowadzi na rynek własne wody perfumowane.
Marka wprowadza cztery zapachy wód perfumowanych dla kobiet i mężczyzn. Ich nazwy zostały zaczerpnięte z czterech stron świata: Nord i Sud to zapachy męskie w których przeważają nuty korzenne, a Est i Ouest to zapachy damskie z subtelnymi nutami kwiatowo-owocowymi.
„Pomysł na zapach nosiliśmy w sobie od wielu lat. Obserwując rynek i takie firmy, jak Louis Vuitton, Prada czy Hermes, doszliśmy do wniosku, że przenoszenie prestiżu, idei, wizerunku na nowy asortyment jest pewną naturalną drogą dla marek produkujących dobra luksusowe. Perfumy są naturalnym etapem rozwoju naszej marki” – podkreśla Monika Wittchen, wiceprezes zarządu WITTCHEN SA.
Wprowadzeniu wód perfumowanych WITTCHEN towarzyszy kampania reklamowa w prasie i na outdoorze. Jej autorem jest Robert Wolański, od lat współpracujący z marką przy sesjach wizerunkowych. Kampania utrzymana została w czarno-białym klimacie. Jedynie flakony perfum wyróżniają się kolorem. W prasie znajdziemy trzy layouty – damski, męski i pary, na outdoorze wykorzystano wizerunek pary. W ramach kampanii zobaczymy reklamy w damskiej prasie luksusowej – Pani, Elle, w prasie kolorowej – jak Gala, i tygodnikach – Polityka.
Wody perfumowane WITTCHEN będą dostępne w sprzedaży we wszystkich salonach WITTCHEN w całej Polsce.