Następna Drogeria Natura w Gryfinie

przez | 09/12/2011

Drogerie Natura, druga co do wielkości sieć sprzedaży produktów kosmetyczno-drogeryjnych w Polsce otwiera drugi swój sklep w Gryfinie. Nową lokalizacją Drogerii Natura będzie Galeria Muszkieterów. Otwarcie nastąpi 13 grudnia o godzinie 09:00.

Drogeria Natura zostanie zlokalizowana w Galerii Muszkieterów przy ulicy Flisacza 63. Sklep będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 9-21, a w niedzielę od 10 do 18. Powierzchnia drogerii to około 110 mkw. W ofercie klienci sklepu znajdą pełną gamę kosmetyków uznanych marek światowych, a także marki własne dostępne tylko w Drogeriach Natura. Otwarciu towarzyszyć będą usługi w zakresie deromokonsultacji, pokazy makijażu wykonane kosmetykami KOBO Professional, a także atrakcyjne promocje przygotowane specjalnie dla klientów Drogerii Natura.

„Drogeria Natura w Gryfinie, tak jak i pozostałe nasze sklepy, zaaranżowana jest w przyjazny i nowoczesny sposób. Naturalna kolorystyka – spokojna zieleń i kobiecy zmysłowy amarant – w połączeniu z nieinwazyjnym, delikatnym oświetleniem stwarzają przyjemny nastrój w drogerii. Odpowiednia barwa światła subtelnie podkreśla wyeksponowane kosmetyki i zachęca do ich testowania. Smaku także dodają przyciągające wzrok zdjęcia celebrytów i modelek w zmysłowym makijażu. Profesjonalnie przeszkolony personel, będzie służył pomocą przy wyborze produktów.” – komentuje Balbina Wołongiewicz, PR manager sieci Drogerie Natura.

Drogerie Natura to prawie 15 lat doświadczenia na rynku i kilkaset sklepów zlokalizowanych w całej Polsce. Bogata oferta kosmetyków uznanych, światowych marek i kompetentna obsługa to niezaprzeczalne atuty sieci. Drogerie Natura łączą przyjemność zakupów z profesjonalnymi, bezpłatnymi usługami w zakresie dermokonsultacji i wizażu. Sieć z powodzeniem lansuje zarówno marki własne do makijażu: Sensique, My Secret i Kobo Professional jak i do pielęgnacji włosów i ciała: Artiste, czy Milly. Drogerie Natura to najwyższa jakość potwierdzona licznymi nagrodami i wyróżnieniami. Sieć trzykrotnie, w latach 2009, 2010 i 2011, zdobyła nagrodę „Jakość Obsługi”, którą przyznali jej konsumenci. Otrzymała również tytuł „Jakość Roku 2009” za skuteczność prowadzonej polityki jakości i standard usług a przede wszystkim za stopień zadowolenia klientów i pracowników. To potwierdza efektywność zarządzania organizacją i słuszność strategii, która zakłada że to klienci są w jej centrum zainteresowania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.