NAIROBIA – zmiany w czołowej agencji reklamowej

przez | 09/12/2011

SF1, czołowa agencja marketingu zintegrowanego, finalizując proces zamian – zmienia swoją nazwę na NAIROBIA.

„Zmiana jest postawieniem „kropki nad i” i zamknięciem procesu transformacji jaką przez ostatnie 3 lata przechodziła agencja SF1. Z tworu specjalizującego się głównie we wsparciu sprzedaży, staliśmy się wiodącą agencją na rynku, świadczącą pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Regularnie tworzymy: kampanie zintegrowane, spoty TV, interactive, POS marketing, promocje sprzedaży, programy motywacyjne i lojalnościowe” – mówi Jacek Gliniak, General Manager agencji.

Jedne z ostatnich realizacji made in NAIROBIA to m.in.: odświeżenie wizerunku marki MK Cafe kampanią „See the taste”, pierwsze w historii marki Nikon dedykowane tylko dla polskiego rynku spoty TV będące częścią kampanii promocyjnej “Wykrywacz Prezentów” opracowanej od podstaw przez agencję. NAIROBIA została także wyróżniona w tegorocznym konkursie Agencja Roku Marketingu Zintegrowanego przyznanego przez magazyn MiMP oraz SMG/KRC.

„Cieszę się, że nie tylko poszerzamy nasze kompetencje, ale że klienci obdarzają nas coraz większym zaufaniem, czego dowodem jest ich stale powiększające się grono. Dzięki nim także odnotowaliśmy trzykrotny wzrost wyniku finansowego rok do roku, a nasz zespól agencyjny liczy obecnie 30 osób.” – dodaje Gliniak.