Marka ukryta w muzyce – J&B i Pezet w polskiej odsłonie projektu J&B City Remix

Wykorzystywanie muzyków w promocji wizerunkowej marki ma wieloletnią historię na rynku reklamy i mediów. Niecodziennie zdarza się jednak, aby do realizacji projektu wybierany był artysta, którego sceniczna tożsamość idealnie pokrywa się z tożsamością samej marki.

Rusza właśnie polska odsłona globalnego projektu marki J&B Whisky – J&B City Remix. Ma on charakter otwartego, międzynarodowego konkursu z nagrodami. Udział może wziąć każdy. Ideą akcji jest stworzenie we współpracy z najbardziej utalentowanymi artystami młodego pokolenia klubowego utworu, złożonego z dźwięków miast. Polskim reprezentantem, a zarazem muzycznym kuratorem projektu jest Pezet.

Skąd ten wybór? Łukasz Piwowarczyk, Brand Manager J&B z Diageo Polska mówi: Cieszymy się, że już po pierwszym spotkaniu Paweł był mocno zainteresowany projektem, ponieważ jest w pewnym sensie głosem młodego pokolenia…i to od dobrych kilku lat. Niezwykła popularność w social media pozwoli nam na szeroki udział naszych konsumentów w projekcie realizowanym przez ich idola, z ich marką. Pezet, czyli Paweł Kapliński ma na swoim koncie osiem płyt. O popularności Pezeta mogą świadczyć social media – jego oficjalny profil na Facebooku zgromadził ponad 330 000 fanów.

Na potrzeby kampanii powstał film z udziałem Pezeta promujący akcję J&B City Remix – http://goo.gl/4rtTM.

Innowacyjność projektu J&B City Remix polega przede wszystkim na aktywizacji użytkowników Internetu i rozwoju całej społeczności skupionej wokół marki na platformie Start a Party – fb/startapartypl – http://goo.gl/pLjWf. Nagrane przez siebie dźwięki miasta może dodać bowiem każdy użytkownik. Aplikacja City Remix  – http://goo.gl/XKCyA -umożliwia zamieszczenie dźwięku oraz dzielenie się nim w sieci. Użytkownicy iPhona mogą pobrać aplikację City Remix z appStore i korzystać z platformy bezpośrednio z telefonu. Na profilu Start a Party publikowane będą „wyzwania” muzyczne jakie organizatorzy zlecać będą uczestnikom. Akcja zbierania miejskich nagrań zakończy się 9 marca. Przez kolejne dni pod opieką Pezeta oraz Auera z The Lordz Team – młodego producenta również zaproszonego do udziału w projekcie, na bazie zwycięskiej kompozycji miejskich dźwięków powstawać będzie singiel, który wydany zostanie na kolekcjonerskim winylu. W planach także teledysk.

J&B City Remix to przykład świadomej i ambitnej implementacji globalnego projektu muzycznego marki alkoholowej na rynku polskim. Coś znacznie więcej niż program ambasadorski. Angażuje bezpośrednio całą społeczność marki dając jej bardzo duże możliwości interakcji przynoszącej realne korzyści i efekty. Za realizację projektu odpowiedzialna jest w całości agencja albo/albo od początku odpowiadająca na polskim rynku za rozwój platformy Start a Party.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu