Nowa „twarz” IAB Polska

przez | 08/12/2011

Stało się to, na co czekało wiele osób związanych z polską branżą interaktywną. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska stworzył swoją całkowicie nową stronę internetową. Wersja beta jest dostępna pod adresem iabpolska.pl.

Nowy serwis dedykowany IAB Polska w wersji beta dostępny jest od poniedziałku. W najbliższym czasie zbierane będą wszelkie uwagi techniczne oraz zakończony zostanie proces przerzucania treści ze starego serwisu.

– Prace nad nową stroną trwały bardzo długo. Chcieliśmy maksymalnie dopracować zarówno kwestie wizualne, użyteczności oraz zawartości serwisu. Stworzenie całkowicie od zera nowej strony kosztowało nas bardzo dużo wysiłku, jednak opłaciło się. W końcowym etapie tworzenia strony, jeszcze przed jej oficjalnym startem, uzyskaliśmy certyfikat Użyteczna Strona. – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska. –Serwis jest jeszcze w wersji beta, dlatego też możliwe, że będą nanoszone finalne poprawki  – Dodała Sass-Staniszewska.

Głównym zadaniem nowej strony będzie pełnienie funkcji „banku wiedzy” dla ludzi związanych z sektorem interaktywnym. Poza informacjami dotyczącymi bieżącej pracy IAB Polska (działania public affairs, aktywności Grup Roboczych, badania oraz współpraca z uczelniami), w serwisie będzie można znaleźć raporty branżowe (krajowe i zagraniczne) czy informacje dotyczące wydarzeń i konferencji związanych z marketingiem internetowym.

–Nowa strona jest kluczową częścią naszej strategii komunikacyjnej. Chcemy, by dzięki wprowadzonym zmianom, stała się najważniejszym narzędziem do komunikacji zarówno z naszymi członkami, dla których udostępnimy specjalne funkcje i treści, jak i dla osób zainteresowanych marketingiem online czy ogólnie branżą online, nie będących członkami IAB.

Nową stronę Związku Pracodawców Branży Interaktywnej IAB Polska wspiera firma Kompan.pl.