J&B w nowej limitowanej edycji

przez | 08/12/2011

J&B Cubes to limitowana edycja opakowań produktów J&B, które prezentują historię oraz wartości marki w oryginalny i atrakcyjny sposób.

J&B, znana na świecie jako imprezowa whisky, pragnie przełamać stereotypowe spojrzenie na sposób pakowania szkockiej. Ma tego dokonać za pomocą serii J&B Cubes.

Butelka J&B w tej limitowanej edycji została wyposażona w trzy obrotowe elementy, które można układać w dowolne kombinacje.

Opakowanie Cubes przypomina o historii whisky J&B. Każdy z trzech elementów przedstawia cztery różne obrazki – wszystkie mają swoje źródło w nietuzinkowym pochodzeniu J&B oraz współczesnym postrzeganiu marki. Historia tej whisky ma wiele ciekawych momentów – od stania się ulubionym napojem najgorętszych klubów Las Vegas lat 50-tych, przez pojawienie się w kultowych filmach (m.in. w „Chłopcach z ferajny” oraz produkcjach z Jamesem Bondem), do bycia jedyną szkocką w Crazy Horse, słynnym paryskim klubie lat 60-tych.

Wprowadzenie limitowanej serii na rynek będzie wspierać interaktywna facebookowa aplikacja zawierająca trójwymiarowy model opakowania. Użytkownicy będą mogli bawić się wirtualnym modelem poprzez klikanie na każdy z obrazków, który uruchomi jeden z klipów pokazujących dany fragment historii J&B.

J&B jak zwykle zaskoczy konsumentów poprzez zrywanie z przyjętymi zasadami prezentowania whisky. Limitowana edycja z pewnością wyróżni się na tle innych marek – mówi Łukasz Piwowarczyk, brand manager J&B.

12 obrazków przedstawiających historię J&B, to:

  1. J&B wzbija się na szczyt
  2. J&B i Mirrorball Man
  3. J&B Rare modną francuską marką
  4. J&B w romantycznym zwrocie akcji
  5. Włoskie korzenie J&B
  6. J&B – na zawsze w Szkocji
  7. Kolorowa twarz J&B
  8. Strona B J&B
  9. J&B. Światła. Kamera. Akcja.
  10. Długie panowanie J&B
  11. J&B najbardziej imprezową whisky świata
  12. Muchas Gracias Espana!

J&B w limitowanej edycji Cubes jest dostępne na rynku od końca listopada 2011 r.