25% na 25 lat Ubisoftu

Tagi:

Ubisoft, obchodzący w tym roku rocznicę 25 lat istnienia firmy przygotował specjalną ofertę promocyjną. W dniach 7.12 – 23.12.2011 gracze będą mogli dostać swoje ulubione tytuły 25% taniej, między innymi, w sklepach sieci Media Markt, Saturn i Empik.

Kampania będzie komunikowana 20 sekundowymi spotami reklamowymi w Radiu Zet, oraz działaniami promocyjnymi w Internecie i magazynach poświęconych grom komputerowym. Działania on-line będą prowadzone we współpracy z serwisem gry-online.pl i będą polegać na akcji bannerowej zarówno na stronie głównej portalu, jak i na podstronach. W magazynach PlayBox i PC Format pojawią się (odpowiednio 6.12 i 5.12) dwustronicowe reklamy zapowiadające akcję promocyjną w sklepach. Ponadto akcja wspierana będzie materiałami POS – wobblerami, plakatami i reklamowymi listwami półkowymi w sklepach biorących udział w kampanii.

Cieszymy się, że Ubisoft działa na rynku światowym już 25 lat i nadal bawi graczy kolejnymi udanymi tytułami, oraz kontynuacjami wcześniejszych serii. W związku z tym wprowadzamy tę specjalną, okolicznościową promocję – mówi Rafał Adasiak, Marketing Manager Ubisoft w Polsce.

Tytuły objęte promocją znajdą się na półkach sklepowych ze specjalną, obniżoną w stosunku do pierwotnej o 25% ceną, dzięki czemu fani gier Ubisoftu a także Ci, którzy nie mieli okazji się z nimi jeszcze zapoznać, będą mogli cieszyć się wirtualną rozrywką najwyższej próby przygotowaną dla nich przez studia Ubisoftu z całego świata.

Gry dostępne w promocji Ubisoft: Heroes VI (w wersji na PC), Driver (PC, PS3 i XBOX), Just Dance 3 (PS3 i Kinect), TinTin (PC, PS3, XBOX), Rayman Origins (PS3, XBOX), MotionSports Adrenaline, Rabbids na żywo i w kolorze, Black Eyed Peas i Your Shape: Fitness Evolved (wszystkie cztery tytuły w wersji na Kinect).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu