„Debaty PR” już po raz trzeci

przez | 08/12/2011

„Wpływ public relations na kształtowanie treści mediów” to tytuł trzeciego już spotkania z cyklu „Debaty PR” organizowanego wspólnie przez Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego i Związek Firm Public Relations.

Tegoroczna edycja odbędzie się 9 grudnia w Pałacu Kazimierzowskim na kampusie głównym UW. Tematem przewodnim spotkania będzie interakcja zachodząca na linii PR-owiec-dziennikarz. Dyskusję na ten temat podejmą m.in. Paweł Trochimiuk (Partner of Promotion), Jerzy Ciszewski (MSLGROUP) oraz Grzegorz Micugow (TVN24). Spotkanie rozpocznie się o godzinie 9:30, poprzedzone rejestracją uczestników. Wstęp na spotkanie jest bezpłatny. Tematami poruszanymi przez prelegentów na spotkaniu będą m. in.: „Efekty działań PR w mediach w PR finansowym i relacjach inwestorskich”, „Fenomen i perspektywy „spin-doctoringu”, „Spin doctoring i  „czarny PR” w kampaniach wyborczych jako sposoby kreowania treści mediów”. Prelekcje prowadzone będą przez wybitnych specjalistów z dziedziny public relations- teoretyków oraz praktyków. Zakończenie spotkania planowane jest na godzinę 16:00. Dyskusję, na której zetrą się dziennikarze i specjaliści public relations poprowadzi dr Andrzej Świątecki, autorytet z dziedziny public relations.

„Mamy nadzieję, iż kolejna odsłona naszego spotkania przyciągnie wielu gości. W branży public relations nie ma wielu okazji to spotkania się z takimi autorytetami, w dodatku bezpłatnie. Wierzymy, iż wiedza jaka zostanie przekazana na spotkaniach zaowocuje i będzie podstawą pracy dla przyszłych oraz aktywnie pracujących osób w dziale komunikacji, jak również dla osób, które planują podjąć studia dziennikarskie na naszym Uniwersytecie.” – mówi Prof. dr hab. Jerzy Olędzki z Uniwersytetu Warszawskiego.