Przejdź do treści

WALK przystępuje do SAR

Agencja WALK Creative otrzymała status „Członka Oczekującego” Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Zarząd Stowarzyszenia przedstawi rekomendację członkowską dla WALK na najbliższym Walnym Zebraniu Członków SAR.

„Cieszymy się z perspektywy przystąpienia do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Członkostwo w SAR to potwierdzenie kompetencji danej agencji oraz jej wiarygodności jako rzetelnego partnera biznesowego. Stowarzyszenie oferuje także duże możliwości w zakresie rozwoju zrzeszonych firm i ich pracowników. Ponadto, SAR pozwala na aktywny udział w życiu branży i decydowanie o kierunkach jej rozwoju, zarówno dużym agencjom sieciowym, jak i polskim firmom, takim jak WALK” – mówi Radek Miklaszewski, CEO WALK.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR to najważniejsza organizacja w Polsce działająca na rzecz promowania i tworzenia bardziej efektywnej komunikacji marketingowej oraz edukacji i promowania środowiska reklamowego. Obecnie członkami Stowarzyszenia są 82 podmioty, w tym 45 agencje reklamowe, 5 agencji interaktywnych, 17 agencji brand design i 15 domów mediowych. SAR jest członkiem European Association of Communications Agencies (EACA) oraz przedstawicielem w Polsce międzynarodowego konkursu Cannes Lions i kreatywnej platformy medialnej Shots. Ponadto SAR współpracuje z międzynarodowymi Stowarzyszeniami Reklamy: EACA, IPA, ADC*E.