Facebook: Wyborowa wyprzedziła Bruce’a Willisa

przez | 06/12/2011

Fanpage marki Wyborowa – prowadzony przez agencję Adv.pl (Lemon Sky) z Grupy ADV – króluje wśród brandów alkoholowych na Facebooku! Profil zaskarbił zaufanie ponad 115 tys. fanów i zdetronizował dotychczasowego lidera – markę Sobieski, której nie pomogło wsparcie Bruce’a Willisa.

Stała interakcja z fanami, ciekawe informacje na profilu i smakowite receptury fantazyjnych drinków – to tylko namiastka dobrej zabawy z fanpage’em Wyborowej. Agencja Adv.pl (Lemon Sky) – realizująca działania w mediach społecznościowych na rzecz marki – zadbała, aby sympatycy profilu nie nudzili się.

„Działania w mediach społecznościowych wymagają nie tylko kompetencji i doświadczenia, ale także wyczucia w promowaniu marki. Dzięki pomysłowym i efektywnym rozwiązaniom proponowanym przez Adv.pl (Lemon Sky), maksymalnie wykorzystujemy potencjał social media. Realizowane przez nas projeky przynoszą korzyści zarówno naszym klientom. W tym momencie wg systemu FanpageTrender Wyborowa, Absolutni i Luksusowa z portfolio Pernod Ricard zajmują odpowiednio 1, 2 i 3 miejsce pod względem zaangażowania w swojej kategorii” – mówi Dino Metaxas, Digital and Direct Marketing Manager w Pernod Ricard.

Tajemnica niesłabnącej popularności projektów Adv.pl (Lemon Sky) na Facebooku tkwi w kreatywnym podejściu do komunikacji z e-społecznością, opartym na dwóch mocnych filarach – strategii i szerokiej wiedzy w dziedzinie social media.

„Projekty realizowane przez Adv.pl (Lemon Sky) to unikatowe połączenie dopasowanej do profilu marki strategii oraz intensywnej współpracy z Klientem. Liczba fanów markowych profili rośnie w szybkim tempie tylko dzięki konsekwentnym i przemyślanym działaniom. W efekcie pracy Adv.pl, sympatycy profilu zostają z marką na dłużej i z czasem stają się jej ambasadorami” – mówi Paweł Jędrak, Strategy Department Director z Adv.pl (Lemon Sky).