WEBtrader.com.pl, kupujesz, płacisz, zyskujesz

Najnowszy komunikat Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z 30 listopada br jednoznacznie pokazuje, że wielkość inwestycji w pierwszych trzech kwartałach wzrosła zaledwie o 0.1% w stosunku do poprzedniego roku. Tymczasem, jak pokazują statystyki, receptą dla firm w czasach kryzysu są nie tyle cięcia, ile optymalizacja kosztów zakupu. Dla przykładu – 22 przedsiębiorstwa, które zdecydowały się wziąć udział w testach platformy zakupowej WEBtrader zaoszczędziły od 17 do 43% w skali miesiąca.

Do testów zaproszono firmy z różnych branż, którym zapropowano wdrożenie internetowej platformy WEBtrader, której zadaniem jest optymalizacja procesów zakupowych. Efekty eksperymentu przerosły oczekiwania, bowiem każda z firm nie tylko zaoszczędziła od kilkunastu do kilkudziesięciu procent, ale wydatnie skróciła czas obsługi tychże postępowań do około 30 minut. – Podczas rozmów z przedsiębiorcami często słyszeliśmy, że niepewność związana ze światowym kryzysem gospodarczym wymusza na nich ograniczenie inwestycji lub cięcia wydatków – zauważa Łukasz Holeczek, dyrektor działu oprogramowania w firmie Enterprise Computing – Tymczasem analizując strukturę ich wydatków zauważyliśmy, że nie korzystają one z platform zakupowych lub korzystają z obecnych na rynku rozwiązań, które wspomagają tylko i wyłącznie proces negocjacji cenowych.

Platforma WEBtrader umożliwia klientom optymalizację postępowań zakupowych, dzięki implementacji dedykowanych modułów zakupowych, na które składają się platformy:

1. zarządzania relacjami oraz obsługi kontrahentów

2. pozyskiwania nowych kontrahentów

3. wewnętrznego planowania zamówień

4. obsługi postępowań

5. negocjacji ofert.

– Tym właśnie różni się WEBtrader od tradycyjnych platform zakupowych, wielowymiarowym podejściem do procesów zakupowych – dodaje Holeczek – dzięki temu firma zwiększa swój zysk, bez konieczności ograniczenia planów inwestycyjnych. Nasz system wspomaga przedsiębiorstwa od momentu pojawienia się potrzeby zakupowej do momentu zamknięcia negocjacji cenowych.

Więcej informacji na www.webtrader.com.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu