Sieć komórkowa wRodzinie pozyskała 165 tysięcy klientów

przez | 05/12/2011

Z początkiem grudnia br. sieć telefonii komórkowej wRodzinie pozyskała 165 000 użytkowników. Przyrost liczby klientów operator zawdzięcza podjętym w 2011 r. działaniom marketingowym, obejmującym miedzy innymi odświeżenie marki oraz cykl działań edukacyjnych skierowanych do słuchaczy Uniwersytetów Trzeciego Wieku. wRodzinie jest pierwszym operatorem komórkowym uhonorowanym Certyfikatem Seniora przyznawanym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej firmom świadczącym usługi przyjazne osobom dojrzałym.

Od grudnia 2010 r. CenterNet S.A. prowadzi projekt samodzielnie. Zarząd Spółki podjął decyzję o kontynuowaniu dotychczasowej polityki pozyskiwania nowych użytkowników, a także o konieczności przeprowadzenia szeregu działań marketingowych i edukacyjnych skierowanych do osób dojrzałych. Aktywności te, podejmowane ze zwiększoną intensywnością od lipca 2011 r. przyniosły obecnie efekt w postaci osiągnięcia przez sieć wRodzinie poziomu 165 000 aktywnych użytkowników.

Sieć wRodzinie jest obecna na rynku od dwóch i pół roku. Przez ten czas udało nam się pozyskać znaczą grupę wiernych użytkowników. Sam fakt, że mimo braku szeroko zakrojonych działań reklamowych udaje nam się stale powiększać bazę klientów jest dla nas najlepszym dowodem na to, że nasze usługi są dobrze dopasowane do ich potrzeb. Cieszę się też, że naszą ofertę doceniła Pani Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wręczając telefonii wRodznie jako pierwszemu operatorowi komórkowemu Certyfikat Seniora, wyróżnienie przyznawane firmom, których usługi są przystosowane do potrzeb osób dojrzałych – powiedział Włodzimierz Plewczyński, Dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta CenterNet S.A.

Obecnie wRodzinie podejmuje działania edukacyjne skierowane do słuchaczy Uniwersytetów Trzeciego Wieku. Od października br. przedstawiciele operatora prowadzą wykłady w placówkach tego typu na terenie całego kraju. W przystępny sposób przybliżają słuchaczom zagadnienia związane z nowoczesnymi formami komunikacji, w tym telefonii komórkowej oraz uczą w jaki sposób bezpiecznie i łatwo korzystać z najnowszych technologii.

Do komunikowania się ze swoimi klientami telefonia wRodzinie wykorzystuje nowoczesne narzędzia takie jak przyjazna witryna www.wrodzinie.com.pl ze sklepem internetowymi oraz profil na facebook’u www.facebook.com/wrodzinie z atrakcyjnymi konkursami i nagrodami dla internautów.

Jako pierwszy i jedyny operator w Polsce sieć wRodzinie oferuje swoim użytkownikom bezwarunkowy 24-miesięczny okres ważności konta, zarówno na połączenia przychodzące, jak i wychodzące, po każdym doładowaniu, bez względu na jego wartość.

Telefonia wRodzinie zawsze ma dla swoich klientów atrakcyjną ofertę.

Aktualnie jest to:

  • Usługa Minuty za minuty, w ramach której za każde pełne 2 minuty odebranego połączenia głosowego przychodzącego od innych operatorów krajowych i zagranicznych, każdy użytkownik wRodzinie otrzymuje bezpłatnie 1 minutę na rozmowy wewnątrz sieci oraz na telefony stacjonarne.
  • 20% Premii Extra, w której każde zasilenie konta kwotą co najmniej 10 zł jest premiowane dodatkowym doładowaniem w wysokości 20% sumy do wykorzystania na wszystkie usługi sieci wRodzinie.
  • Świąteczny Zestaw Promocyjny myPhone 1030 + starter, czyli możliwość zakupu aparatu myPhone 1030 serii Halo dedykowanego dla seniorów wraz ze starterem wRodzinie o wartości 20 zł, w specjalnej cenie 123 zł brutto.
  • Wypróbuj zanim kupisz – każda osoba zainteresowana usługami sieci może bezpłatnie i bez żadnych zobowiązań wypożyczyć telefon myPhone 1040 wraz z darmowym starterem aby osobiście przekonać się o zaletach telefonii komórkowej wRodznie. To jedyna dostępna w naszym kraju oferta tego typu, skierowana do użytkowników oferty przedpłaconej.