Szkolenia social media w ofercie Ostrygi

Agencja strategicznego marketingu społecznościowego Ostryga poszerza swoją ofertę o korporacyjne szkolenia social media.

– Social media to obszar nowy, z utrudnionym dostępem do wartościowego know-how i przez to często postrzegany przez klientów jak „wiedza tajemna” – tłumaczy Marcin Maj, dyrektor zarządzający Ostrygi. – Zdecydowaliśmy się więc wprowadzić szkolenia zamknięte ze strategicznego podejścia do social media w odpowiedzi na sugestie klientów i zapotrzebowanie rynku.

Program szkolenia jest każdorazowo dopasowywany do potrzeb, oczekiwań i poziomu wiedzy klienta. Standardowe moduły to wstęp do social media, przegląd dostępnych na rynku narzędzi, model tworzenia strategii social media czy mierniki działań społecznościowych. Dodatkowo są one uzupełnione o praktyczną wiedzę rynkową, omawiającą m.in. kryteria wyboru agencji, formułowanie briefów na działania social media czy modele współpracy z agencjami przy projektach społecznościowych.

Do tej pory Ostryga przeprowadziła szkolenia wewnętrzne m.in. w firmach L’Oreal czy Nestle. W listopadzie agencja przeszkoliła także 60-osobową grupę przedstawicieli administracji publicznej na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.

Ostryga specjalizuje się w strategicznym doradztwie w obszarze social media, łącząc wiedzę z zakresu nowoczesnych rozwiązań interaktywnych i kompetencje z zakresu komunikacji internetowej. Oferta Ostrygi obejmuje m.in. social media marketing, e-PR, social gaming, brand blogging, content marketing i współpracę z liderami opinii. Wśród klientów Ostrygi znajdują się m.in. Toyota Bank, Hortex, L’Oreal, Hasbro, Ferrero, Herbapol czy Aviva.

www.ostryga.pl

www.facebook.com/OstrygaPL

 

 

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu