Symetria konkursowo z Sercem i Rozumem

Symetria przygotowała internetową kampanię reklamową dla Telekomunikacji Polskiej S.A. Agencja wykonała promujące konkurs bannery, landing page oraz mailing.

Konkurs wystartował 22 listopada i będzie trwał do 5 grudnia 2011 roku. Celem biznesowym kampanii jest skłonienie klientów do przedłużenia jednej z usług TP. Zadanie polega na uargumentowaniu: „Dlaczego chcesz jechać na wakacje zimą?”. Na autorów najciekawszych wypowiedzi czeka 14 kuponów na wycieczkę o wartości 3200zł, do wykorzystania w biurze podróży TUI.

Wykonany został komplet kreacji – banery, landing page i mailingi. Na szczególną uwagę zasługuje ciekawy pomysł przygotowania reklamy, która jest pogodna i wprawiająca w dobry nastrój, jak sami brand heros Telekomunikacji Polskiej.

Strona konkursowa znajduje się pod adresem: http://www.wygrajzsercemirozumem.pl/.

Współpraca Symetrii z TP S.A. i PTK Centertel trwa od 2008 roku. Obejmuje obsługę projektów marketingowych opartych o internet. Do tej pory zrealizowano kilkadziesiąt linii kreacyjnych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu