Nowe eleganckie Dorato – lider sprzedaży w nowym opakowaniu

Tagi:

Nowe, eleganckie, podkreślające wysoką jakość produktu opakowanie oraz szampański urok wyśmienitego wina musującego inspirujący do osobistego świętowania pięknych chwil w naszym życiu – oto nowy wizerunek Dorato.

To najchętniej spożywane wino musujące w Polsce, w nowym wydaniu dostępne jest na rynku od listopada 2011r.

Dorato towarzyszy już nie tylko świętom na stałe wpisanym do kalendarza, typu: rocznica ślubu, urodziny czy Sylwester. Staje się również towarzyszem osobistych świąt. Okazje takie jak: spotkanie w gronie przyjaciół, awans w pracy czy zakup samochodu zyskają szczególną oprawę dzięki Dorato w nowym, eleganckim opakowaniu.

Zakrywająca korek, szlachetna, gofrowana szampańska kapsuła ze złotym logotypem Dorato, krawatka informująca kolorem o rodzaju wina oraz elegancka, przejrzysta etykieta – oto zmienione elementy opakowania podkreślające wysoką jakość i charakter trunku.

Nowe Dorato uzyska silne wsparcie komunikacyjne w punktach sprzedaży. Przede wszystkim zaznaczy swą obecność na półce eleganckim, wyróżniającym się opakowaniem. Dodatkowo na terenie delikatesów, supermarketów lokalnych oraz innych wybranych sieci pojawią się wysokiej jakości materiały POS, w tym nowe butelkowe standy.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu