„Lubię to!”: Siódemka na Facebooku

przez | 01/12/2011

Siódemka uruchomiła swój profil na Facebooku – najpopularniejszym na świecie serwisie społecznościowym. Nowy interaktywny kanał komunikacji zachęca do śledzenia ciekawych wydarzeń związanych z firmą oraz twórczej dyskusji. Od tej pory każdy z użytkowników Facebooka będzie miał możliwość angażowania się w szereg inicjatyw proponowanych przez Siódemkę oraz aktywnego budowania społeczności firmy. Aby dołączyć do fanów Siódemki wystarczy kliknąć „Lubię to!” na http://www.facebook.com/Siodemka.Przesylki.Kurierskie

„Tablica” Siódemki będzie nie tylko miejscem publikacji ciekawych informacji związanych nie tylko z codzienną pracą zespołu firmy, ale również miejscem wymiany doświadczeń i inspiracji ze świata logistyki, biznesu i e-commerce. Fani mogą również śledzić wyniki gry niepokonanych siatkarek Siódemki Legionovia oraz wyczyny Pawła Tomaszka, reprezentującego barwy Siódemki w Rajdowych Mistrzostwach Polski i Europy WRC. Dla fanów firma przygotowała również szereg konkursów oraz zabaw, które z jednej strony stanowią dobrą rozrywkę, z drugiej zaś przybliżają użytkownikom filozofię działania Siódemki.

– Siódemka od wielu lat wykorzystuje interaktywne rozwiązania informatyczne do poprawy komunikacji z Klientami oraz zwiększenia terminowości oraz dokładności doręczania paczek – mówi Magdalena Dwulit, PR Manager Siódemka SA – Decyzja o założeniu profilu na Facebooku była podyktowana chęcią rozwoju aktywnej społeczności i zaprezentowania działań naszej spółki z wielu stron.

Na profilu Siódemki znajduje się również moduł dedykowany obsłudze klientów będących jednocześnie użytkownikami Facebook’a, zapewniając możliwość śledzenia przesyłki, monitorowania kolejnych etapów realizacji usługi oraz bezpośredniego kontaktu z konsultantem Biura Obsługi Klienta. Aplikacja ta jest nie tylko kolejnym kanałem komunikacji, ale również narzędziem zapewniającym dostęp do podstawowych narzędzi przydatnych klientom we współpracy z Siódemką.

Oprócz informacji dla indywidualnych użytkowników, Siódemka przygotowała specjalną część dedykowaną klientom biznesowym, gdzie prócz informacji na temat oferty i rozwiązań dla sektora B2B, Fani Biznesowi będą mieli dostęp do informacji na temat zarządzania procesami logistycznymi, optymalizacji wysyłek oraz rozwoju rynku TSL oraz segmentu e-commerce

Fan Page Siódemki na Facebooku to kolejny krok firmy w kierunku wykorzystania nowych technologii w kontaktach z klientami, partnerami i całym otoczeniem firmy.