Program lojalnościowy iReward24 w sklepach Bytom

Sukcesem zakończyło się trwające niespełna trzy miesiące wdrożenie programu lojalnościowego w sklepach sieci odzieżowej BYTOM. Za jego przeprowadzenie odpowiadała krakowska firma iReward24.

Program nosi nazwę BYTOM KLUB, a jednym z jego celów jest zapewnienie klientom salonów pakietu przywilejów. Każdy uczestnik w zamian za dokonanie zakupów w sklepach BYTOM otrzymuje rabat wartościowy, który może wykorzystać przy kolejnych zakupach. Ponadto członkowie Klubu mogą m.in. brać udział w specjalnych akcjach promocyjnych oraz korzystać z bezpłatnych przeróbek krawieckich. Wielkość otrzymywanych rabatów i innych korzyści zależy od segmentu, do którego należy uczestnik. Program funkcjonuje obecnie w 60 sklepach w całej Polsce.

Kompleksowe i w pełni zautomatyzowane zarządzanie programem BYTOM KLUB zapewnia platforma lojalnościowa iReward24. System umożliwia stałą komunikację z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, także mobilnych. Jednym z innowacyjnych rozwiązań w zakresie komunikacji, który już wkrótce zostanie wykorzystany w BYTOM KLUB jest specjalna aplikacja na smartfony z systemem operacyjnym iPhone. Dzięki zintegrowaniu jej z kontami lojalnościowymi uczestników programu, będą mieli oni dostęp do informacji o saldzie zgromadzonego rabatu wartościowego, specjalnych okazjach do jego wykorzystania, a także możliwość przeglądania katalogu produktów Bytom na obowiązujący sezon.

– Cieszymy się, że kolejna firma z branży modowej obdarzyła nas zaufaniem, powierzając nam przygotowanie programu lojalnościowego. W stosunkowo krótkim czasie zdołaliśmy przeprowadzić wdrożenie zgodne z wypracowaną wspólnie koncepcją. Ufam, iż program lojalnościowy przyniesie wiele korzyści klientom salonów BYTOM – mówi Tomasz Wawrzynów, prezes Zarządu iReward24.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu