SuperPaczka w Dzień Darmowej Dostawy – szansa dla mniejszych sprzedawców

SuperPaczka przygotowała preferencyjne ceny dostaw na najpopularniejsze przesyłki do 31,5 kg. Niższe bariery wejścia to większa liczba sklepów biorących udział w akcji.

Serwis superpaczka.pl przygotował udogodnienia logistyczne dla sklepów internetowych biorących udział w Dniu Darmowej Dostawy. Za jego pośrednictwem będzie można sprawnie i szybko dostarczyć przesyłkę do klientów w bardzo atrakcyjnej cenie. Superpaczka.pl w tym dniu oferuję swoje usługi w cenie 14 zł brutto. . Jest to dobra wiadomość dla mniejszych i specjalistycznych sklepów, które ze względu na koszty do tej pory nie mogły dołączyć do akcji. Podczas pierwszej edycji Dnia Darmowej Dostawy średni koszt jaki poniosły sklepy internetowe za dostarczenie jednej przesyłki to kwota 20 zł brutto.

„Organizatorzy Dnia Darmowej Dostawy obdarzyli nas ogromnym zaufaniem nadając nam tytuł oficjalnego partnera akcji. Kluczowym elementem sukcesu akcji jest szybka i bezproblemowa dystrybucja o co z pewnością zadbamy. Mamy nadzieję, że niższe stawki za dostawę przyczynią się do pobicia rekordu zamówień z zeszłego roku.” – skomentowała Joanna Słoń, dyrektor marketingu superpaczka.pl.

Do tegorocznej edycji przyłączyło się już ponad 1 700 sklepów, czyli o połowę więcej niż w zeszłym roku.

www.superpaczka.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu