SF1 dla MK Cafe idealnej do picia… z mlekiem

Wystartowała telewizyjno – radiowa kampania nowego produktu marki MK Cafe – pierwszej kawy stworzonej specjalnie do picia z mlekiem. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja marketingu zintegrowanego SF1.

Kampania nowej kategorii kawy ze specjalnej mieszanki ziaren, idealnej do picia z mlekiem, jest kolejnym etapem budowania  pozycji marki MK Cafe w segmencie premium.

Przy przygotowywaniu spotu, tym razem dla smakoszy białej kawy, kierowaliśmy się założeniami leżącymi u podstaw hasła „See the taste”- mówi Jacek Gliniak z agencji SF1. Główny nacisk położyliśmy jednak na podkreślenie harmonii połączenia kawy i mleka oraz nowości jakim jest produkt MK Cafe Premium do picia z mlekiem.

Agencja w nowej odsłonie kampanii kontynuuje komunikację opartą na rekomendacji baristy – pasjonata kawy i wyraźnej warstwie emocjonalnej związanej z produktem.

Nową odsłonę reklamy można oglądać w największych stacjach telewizyjnych oraz tematycznych. Zaplanowana jest również kampania radiowa.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu