Serwis internetowy siodemka.com w nowej odsłonie

Nowy serwis internetowy www.siodemka.com to potwierdzenie dążeń firmy Siódemka, by stać się najbardziej przyjazną firmą kurierską dla Klienta na polskim rynku. Wprowadzone zmiany wynikają z głębokiego zrozumienia potrzeb Klientów, dla których dostęp do informacji oraz przyjazność użytkowania odgrywa kluczową rolę. Na znaczeniu przybiera również szybkość działania i optymalizacja procesu obsługi klientów.

Nowy serwis zapewni Klientom Siódemki jeszcze większy komfort w dokonywaniu podstawowych czynności związanych z realizacją usług kurierskich, do których należy wypełnienie listu przewozowego, zamówienie kuriera, śledzenie statusu doręczenia przesyłki, a także odszukanie najbliższej lokalizacji oddziału firmy oraz sprawdzenie trasy dojazdu do niej.

Poza usprawnieniem procesu wysyłkowego realizowanego przez użytkowników on-line, innowacyjne narzędzia mają służyć wsparciu komunikacji z klientem, tak by w jeszcze większym stopniu mogła być ona prowadzona za pomocą narzędzi internetowych. Do jednych z najważniejszych zmian należy zaliczyć moduł trackingu przesyłek, który otrzymał nową oprawę graficzną, zapewniającą większą czytelność. Po otrzymaniu wyniku wyszukiwania użytkownik może bezpłatnie przesłać status do odbiorcy za pośrednictwem wiadomości e-mail.

Ponadto klienci Siódemki przy wykorzystaniu modułu Centrum Obsługi Klienta zawierającego nowe formularze kontaktowe będą mogli sprawnie nawiązać kontakt z pracownikiem firmy, który bezpośrednio zajmie się przedstawioną sprawą. W nowym serwisie dostępna jest również wtyczka Facebook, na którym we wrześniu został uruchomiony profil firmy, a także dostęp do specjalnej aplikacji Biuro Obsługi Klienta, dedykowanej użytkownikom tego najpopularniejszego obecnie portalu społecznościowego.

– Nowy serwis internetowy Siódemki zmienił charakter z korporacyjnego na usługowo-narzędziowy. Postawiliśmy przede wszystkim na wygodę użytkowania i szybki dostęp do konkretnych narzędzi oraz rozwinięcie funkcjonalności serwisu związanych z segmentacją oferty i indywidualizacją obsługi. Ma to swój wyraz w strukturze serwisu i sposobie prezentowania informacji na stronie www.siodemka.com – mówi Magdalena Dwulit, PR Manager Siódemka SA.

Dodatkowo, aby ułatwić klientom zapoznanie się z bogatą ofertą rozwiązań i dokonanie najbardziej korzystnego dla nich wyboru, Siódemka przygotowała szereg narzędzi, dzięki którym będzie można zapoznać się ze szczegółowym opisem wszystkich funkcji, a także odnaleźć informacje o sposobie ich działania, przykładowych zastosowaniach czy uzyskaniu dostępu do wybranych aplikacji.

W serwisie znajdzie się wiele multimedialnych prezentacji produktowych, co w połączeniu z modułem FAQ ma tworzyć swoisty przewodnik na temat oferowanych przez Siódemkę  usług i rozwiązań. Firma usprawniła również formularz „Zostań naszym Klientem”, który został przeprojektowany tak, by w ostatnim kroku proponować optymalny wariant współpracy z firmą. Dzięki temu, użytkownicy w prosty sposób będą mogli wybrać dla siebie najkorzystniejszy wariant współpracy w ramach rozbudowanej oferty.

Nowe funkcjonalności platformy internetowej Siódemki:

  • Usprawnienie procesu obsługi przesyłek dla użytkowników aplikacji WebMobile7 oraz wszystkich użytkowników, którzy za pomocą strony www śledzą swoją przesyłkę.
  • Usprawnienie komunikacji z Klientem – dzięki rozbudowanym, szczegółowym formularzom kontaktowym oraz rotatorowi kreacji flashowych obecnych na stronie głównej serwisu.
  • Prezentacja zróżnicowanej oferty usługowej firmy (Formularz Zostań naszym Klientem prezentujący w ostatnim kroku optymalny wariant współpracy z firmą).
  • Szczegółowe informacje na temat oferowanych przez Siódemkę produktów i procesów – dzięki modułowi FAQ oraz multimedialnym prezentacjom produktowym.
  • Wtyczka do serwisu społecznościowego Facebook.
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu