Peter Wild & Partners zrealizował konkurs dla Żywiec Zdrój

Agencja Peter Wild & Partners opracowała i zrealizowała konkurs dla produktu Żywiec Zdrój Smako-łyk. Jego uczestnicy mieli za zadanie sfotografować rodzinny posiłek wraz z promowanym produktem.

Akcja polegała na zrobieniu telefonem komórkowym oryginalnego zdjęcia rodzinnego posiłku z butelką Smako-łyka na stole. Wysłane fotografie oceniło Jury. Autorzy najlepszych fotografii otrzymali ekspresy do kawy. Nagrodą główną był bon na sprzęt AGD o wartości 10 tys. zł.

Akcję promocyjną oparto na coraz popularniejszych wiadomościach MMS. Kampania angażowała całe rodziny i od początku cieszyła się dużą popularnością – mówi Piotr Łukasiak z Peter Wild & Partners.

Akcja wspierająca sprzedaż produktu trwała od 9 do 22 listopada w sieci sklepów Carrefour na terenie całego kraju.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu