Marka kosmetyczna Bobbi Brown wspierana przez agencję Digital One rozpoczęła działania online wprowadzające brand do polskiego internetu

Agencja Digital One przygotowała dla ekskluzywnej marki kosmetyków Bobbi Brown (Estēe Lauder Companies) projekty wprowadzające tę markę do polskiego internetu – polskojęzyczny serwis brandu www.bobbibrown.pl oraz profil w serwisie Facebook.

Celem tych działań jest wprowadzenie brandu kosmetyków selektywnych z portfolio Estée Lauder Companies – Bobbi Brown – do polskiego internetu i zapewnienie marce aktywnej komunikacji z grupą docelową.

– Nasze konsumentki poszukują w sieci nie tylko informacji o marce i jej produktach, ale także praktycznych wskazówek dotyczących sztuki makijażu. Dlatego mamy nadzieję, że polska strona www i profil w serwisie Facebook spotkają się z ich dużą życzliwością i zainteresowaniem, dostarczając wielu bardzo pożytecznych informacji i ułatwiając interakcję – mówi Klaudia Kielanowska, Corporate Online Manager w Estēe Lauder Poland.

Polska jest 15 krajem świata, w którym Bobbi Brown uruchamia serwis w lokalnej wersji językowej (www.bobbibrown.pl).

Marka Bobbi Brown istnieje już 20 lat, a sama Bobbi ma opinie niekwestionowanej ekspertki w dziedzinie makijażu. Bobbi Brown kreuje makijaże do kolekcji tak uznanych projektantów jak: Rachel Roy, J. Mendel, Erin Fetherston, Tory Burch czy Cynthia Rowley. Często pracuje na planach zdjęciowych amerykańskich filmów i jest ulubioną wizażystką wielu znanych osobistości. Jej porady są publikowane na łamach wielu magazynów na całym świecie. Bobbi jest także autorką pięciu książek o makijażu i stylu życia, a uznanie ich czytelników zapewniło jej miejsce na liście najlepiej sprzedających się autorów New York Times.

Jednym z głównych elementów serwisu www.bobbibrown.pl są materiały edukacyjne prezentujące porady Bobbi (m.in. cykl „10 Kroków do Piękna”). W serwisie można dowiedzieć się więcej o produktach marki i poznać historię Bobbi Brown, a także znaleźć informacje o nowościach w ofercie brandu.

– Użytkowniczki strony mogą zapisywać się na newsletter marki, w którym znajdą porady makijażowe, informacje o nowościach, trendach oraz o ofertach specjalnych. W dotarciu do grupy docelowej i komunikacji z nią aktywną rolę ma też odgrywać profil marki Bobbi Brown w Facebooku. Oprócz informacji na temat produktów oferowanych przez markę, użytkowniczki mogą znaleźć w nim porady Bobbi dotyczące makijażu, poczytać pamiętnik z jej podróży po Maroku, czy obejrzeć tworzone specjalnie na potrzeby tego kanału materiały wideo – dodaje Izabela Zajfert, Account Manager w Digital One.

Przygotowany przez Digital One polski profil Bobbi Brown na Facebooku wystartował kilka tygodni wcześniej niż strona www i w krótkim czasie zdobył prawie 6 000 fanów, którzy aktywnie uczestniczą w życiu marki. Digital One współpracuje z Estée Lauder Companies długofalowo i strategicznie – współpraca została zapoczątkowana ponad trzy lata temu. Wcześniejsze projekty Digital One dla tego marketera dotyczyły przede wszystkim marek Estēe Lauder oraz Clinique.

www.facebook.com/BobbiBrownPolska

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu