M4B S.A. zbuduje sieć Digital Signage na Stadionie Narodowym

M4B S.A. – notowany na NewConnect, wyspecjalizowany dostawca rozwiązań IT dla branży Digital Signage, zawarł umowę z Narodowym Centrum Sportu sp. z o.o. na dostawę i uruchomienie systemu Digital Signage. Wartość kontraktu sięga 600 tys. zł. Termin zakończenia realizacji projektu przewidywany jest na styczeń 2012 r.

System Digital Signage dostarczony przez M4B S.A. będzie wykorzystany podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012. Na Stadionie Narodowym znajdzie się ponad 250 ekranów LCD oraz telebimów LED, na których będą wyświetlane informacje dla kibiców i uczestników imprez.

„Bardzo się cieszymy, z zawarcia tego kontraktu, głównie ze względu na jego prestiż. Nie wątpiliśmy w to, że uda nam się przekonać Narodowe Centrum Sportu do zawarcia umowy z nami, ponieważ oferujemy jedno z najlepszych rozwiązań Digital Signage w Polsce.” – mówi Jarosław Leśniewski, prezes zarządu M4B S.A.

W ramach kontraktu M4B S.A. zrealizuje kompleksową usługę montażu sprzętu, instalacji oprogramowania, szkolenia z obsługi systemu oraz serwisu gwarancyjnego.

„Świadczymy pełen zakres usług dla naszego produktu WAVE Multimedia Everywhere. Wszystko zależy od zawartej umowy. W przypadku Stadionu Narodowego dostarczymy system emisji informacji i reklam, przeprowadzimy testy funkcjonalności , będziemy też świadczyć usługi gwarancyjne przez okres 36 miesięcy.” – tłumaczy Jarosław Leśniewski.

M4B S.A. podbija rynki zagraniczne

Spółka niemal od początku istnienia ma w planach ekspansję na rynki zagraniczne. W zdobywaniu nowych kontaktów biznesowo-handlowych M4B S.A. wykorzystuje obecność na różnego rodzaju targach branżowych jak Integrated Systems Russia, które odbywały się w Moskwie w dniach 8-10 listopada br.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu