Dzień Darmowej Dostawy – sposób na tanie e-zakupy

Jest taki dzień w roku, kiedy wybrane sklepy internetowe oferują klientom darmową dostawę zamówień. Tym razem Dzień Darmowej Dostawy przypada 30 listopada, a partnerem wydarzenia są m.in. płatności internetowe PayU. Akcja ma zachęcić Polaków do kupowania przez internet i pokazać, że jest to wygodna, bezpieczna i atrakcyjna cenowo forma zakupów.

Dzień Darmowej Dostawy to idealny sposób na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy. Projekt ma też zachęcić do e-zakupów osoby, które dotychczas nie kupowały w Internecie.

– Akcje takie jak Dzień Darmowej Dostawy pokazują, że zakupy przez internet mogą być bardzo wygodne i bezpieczne. Jedyny warunek, jaki musi spełnić kupujący, by skorzystać z darmowej dostawy, to złożenie zamówienia w e-sklepie 30 listopada – mówi Krzysztof Bartnik z eKomercyjnie.pl, pomysłodawca wydarzenia w Polsce.

Darmowa dostawa może być również jednym z najlepszych sposobów na obniżenie kosztów prezentów świątecznych.

– Zbliżające się świąteczne zakupy to dla każdego domowego budżetu spory wydatek. Warto już teraz rozejrzeć się za gwiazdkowymi prezentami i wykorzystać darmową dostawę, by kupić je trochę taniej – dodaje Maciej Szmigiel z PayU.

Darmowa dostawa towarów obejmuje wszystkie zamówienia złożone w sklepach uczestniczących w akcji, niezależnie od ich wartości, wybranego sposobu płatności (pobranie czy przelew) oraz metody dostawy (Poczta Polska, kurier, etc.). W 2010 roku w „DDD” wzięło udział około 800 sklepów, w których tego jednego dnia zakupy zrobiło ponad 270 tys. klientów.

Pomysł Dnia Darmowej Dostawy (DDD) jest inspirowany akcją Free Shipping Day, która od 2008 roku jest organizowana w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na temat polskiej edycji można znaleźć na stronie: www.dziendarmowejdostawy.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu