DomInteligentny.PL stawia na nowe trendy w marketingu internetowym

Portal nowoczesnych rozwiązań technologicznych dla domów i mieszkań zainaugurował swoją działalność w październiku tego roku. Ideą serwisu jest kojarzenie klientów z dostawcami i wykonawcami inteligentnych rozwiązań w domach.

Serwis startuje właśnie z kampanią promocyjną w sieci. Jej założeniem jest budowa wizerunku i świadomości marki wśród internautów, których interesują najnowsze trendy wykończeniowe domów, inteligentne rozwiązania audio i video, którzy specjalizują się w projektowaniu wnętrz, śledzą najnowsze trendy na rynku. Kampania dotrze to wszystkich kluczowych kanałów social media i nie tylko.

Do współpracy serwis dominteliogentny.pl pozyskał agencję kreatywną Gingo, specjalizującą się w kampaniach buzz marketingowych, działaniach w social media i PR.

„Dla tak nowoczesnego portalu jaki jest DomInteligentny.PL oczywistym było, że prócz obecności na mediach społecznościowych (facebook, Google +) kolejnym krokiem będzie zakrojona na szeroką skalę kampania w internecie. Ma ona na celu przybliżenie tematyki portalu szerszemu gronu odbiorców“ – powiedział Michał Kwiatkowski, prezes zarządu DI Media & Co Sp. z o.o.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu