Value Media domem mediowym Viacom International Media Networks w Polsce

Dom mediowy Value Media został wybrany przez grupę Viacom International Media Networks w Polsce do obsługi stacji telewizyjnych oraz serwisów internetowych, wchodzących w skład jej portfolio. Współpraca rozpocznie się od stycznia 2012.

Value Media zajmie się obsługą budżetu reklamowego marek, należących do grupy Viacom International Media Networks, której portfolio na polskim rynku liczy 12 stacji telewizyjnych oraz 7 witryn internetowych. Wśród nich są stacje dziecięce (Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick Jr.), młodzieżowe (MTV, Viva, MTV Live HD), czy rozrywkowe (Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!) oraz stacje o zasięgu ponadregionalnym (MTV European, VH1 European, VH1 Classic European).

„Cieszy mnie, że rozpoczynamy współpracę z domem Value Media, który zaprezentował bardzo ciekawe podejście do planowania mediów, szczególnie online, gdzie lokujemy większość naszego budżetu. Jestem przekonany, że znaleźliśmy partnera, który wykorzysta potencjał naszych marek oraz będzie skutecznie i kompleksowo realizował dla nas kampanie reklamowe” – komentuje Maciej Kutak, wiceprezes ds. komercyjnych grupy Viacom International Media Networks w Polsce.

„Powierzenie nam budżetu Viacom International Media Networks w Polsce to dla nas duże wyróżnienie, szczególnie, że do tej pory obsługiwany był przez sieciowy dom mediowy. Dodatkowo jest to dla nas sygnał, że obrana przez Value Media strategia rozwoju, podejście do procesu komunikacji i patrzenia na tradycyjną reklamę przez pryzmat nowych technologii idealnie wpisuje się w szybko zmieniające się potrzeby rynku” – dodaje Bartłomiej Kamiński, Managing Director z Value Media.

Dotychczas za obsługę mediową grupy Viacom International Media Networks w Polsce odpowiadały min. domy mediowe MEC (2011) oraz ZenithOptimedia (2010).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu